21-Înapoi acasă

364 15 9
                                    

Deci, mai am o oră jumate să mă pregătesc. Mă îmbrac așa:

Hotărăsc să nu-mi fac nici un machiaj

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Hotărăsc să nu-mi fac nici un machiaj. Îmi prind părul într-un coc dezordonat. Îl sun pe Nathaniel.

C.V.

-Heii Nathaniel, ce faci?

-Bine stau. Vii mai devreme la mine? Oricum mai este o oră până să pornim.

-Ok. Pornesc acum și ne vedem în 5 minute. Te iubesc. Paa!

-Ok. Și eu! Paa.

Î.C.T.

***

După ce am ajuns la Nathaniel acasă, am mai repetat o dată planul. Au venit și băieții și am pornit.

"-Nathaniel..."

"-Da Lunna?"

"-Mie--Mie frică!!"

"-Stai calmă. Vom reuși! Sunt sigur de asta!"

"-Ok. Sper..." zic eu încet, sperând că nu mă aude.

Când am ajuns era 22 fix. Răpitorul și Emma erau acolo. Ne priveau. Emma de uita la noi cu lacrimi în ochi, iar răpitorul, ei bine nu știu... avea o glugă pe cap.

"-Ești cam prost.. cum să o dai pe Lunna în locul Emmei?"

"-Derek? Tu ești? Ești un prost!! Cum draci ai putut face așa ceva?" zic eu nervoasă.

"-Uau, numai acuma ți-ai dat seama?"

Ce ironic poate fi prostul ăsta.

"-Dă-mi-o pe Lunna, și eu ți-o dau pe Emma!"

Nathaniel îmi face cu ochiul și mă împinge spre Derek. Eu scot shotgun-ul de la spate dar ca prin minune Derek l-a văzut și mi-a tras una cu piciorul peste mână.

"-Așa faci? Bine! Băieți, ieșiți naibii de acolo!!"

După ce Derek a zis asta, 2 matahale au ieșit pe ușa mașinii lor. Când s-au apropiat de mine Nathaniel a scos acel mic cuțit de la curea și l-a înjunghiat pe cel care vroia să mă prindă de mână. El a căzut pe jos, și nu s-a mai ridicat, semn că e mort. Eu m-am grăbit și am luat shotgun-ul de pe jos și i-am împușcat pe Derek și pe a doua matahală fix în cap. Nu cred că se mai ridică din balta de sânge în care erau. Am luat-o pe Emma de mână, am intrat în mașină și i-am zis lui Adam să gonească pe șosele.

După ce am ajuns acasă, am lăsat-o pe Emma să se odihnească. Nu o iau cu interogatoriul pentru că nu vreau să-i amintesc de clipele petrecute cu acel nemernic.

Măcar am putut să o salvăm și să o aducem înapoi acasă nevătămată.























Sper că pare real. Adică no... Oricum sper că v-a plăcut!💙

Anonimul îndrăgostit ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum