deel 1

189 20 11
                                    

Laila's pp

Bzzz Bzzz (wekker)
Ik keek hoelaat het was op mijn tel. (13:00) zoo lang geslapen omg. Ik stond op en deed mijn ochtend routine. Ik liep naar beneden om te ontbijten  en trof mijn liever moeder aan de eet tafel. Ik zat naast haar e'n begon me vol te proppen. Ik ruimde daarna af en liep naar boven.
Tringg (app geluid ofsss😂)  ik keek op mijn tel en lina had me een bericht gestuurd. Er stond : hewa varken zin om wat leuks te doen?

Laila: ja kom om 3 uur mij ophalen
Lina: saff ehh dikzak. 
 
Ik kleede me aan in dit

Deed wat make up op spoot wat parfum en deed me benodigde spullen in mn tas

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deed wat make up op spoot wat parfum en deed me benodigde spullen in mn tas.
Ik liep naar beneden en hoorde de bel daar is linaaaaa😍😍 
Ze groette me ma ff. We liepen naar lina's auto en gingen richting stad.

Aangekomen. Stad

We liepen winkels in en winkels uit alles wat we leuk vonden kochten we dubbel.
We liepen een restaurant in en bestelde wat eten.

Waauuwww laila kijk die boys voor ons. Kapot lekkerrr😂 gaan we fixen wella.
Doe normaal je weet dat ik daar niet tegen kan bitcchhh.
Hahaha grap antwoorde lina.
De boys zaten een tafel voor ons. Er was een jongen daar tussen (bilal)
Wauw gewoon. Ons eten kwam er al aan. Hier sgatje bel me en hij gaf me een briefje met zn tel nmr. Ey eyy opkkkkrrre riep lina door heel het restaurant.
Ik schaamde me doodd voor haar.
Hij zat aan mn wang en wou me bijna een kus geven op me wang tot dat ik hem een klap gaf. Uit reflex gaf hij me een terug iedereen schrok. De jongens liepen naar hem toe. Blijkbaar hadden ze alles gezien. De jongens klapte hem. Kkr homo riep die jongen die ik zo mooi vond (bilal)  
En spuugte op hem.
Gaat het meisje? Riep bilal
Ja antwoorde ik rustig en verlegen.
Ik keek naar lina. Zullen we zei lina.
Ja kom antwoorde ik.
En zo liepen we de restaurant uit.
We reden terug naar huis. Lina bleef slapen. We maakte een hele leuk nacht van en genoten van het moment samen. Uiteindelijk vielen we in slaap.

Eerste deel hoop dat jullie het  een leuk begin vinden. Stem en reageer aub zou ik waarderen. 😚
Ideeen zijn altijd welkom

Is hij mijn mekteb?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu