Yallah fayki m n3as (opstaan) hoorde ik mijn moeder roepen.
Ja yema(ma) ik kom dr aan.
Ik keek hoelaat het was en schrok me dood.
07:00
Mama het is zomervakantie en jij laat me zo vroeg opstaan.
Ja er komt vandaag familie bezoek uit België en khalti khadija (moeder van lina) uuhggg met een zucht liep ik de badkamer in en deed mijn ochtend routine.
Ik liep naar mijn kamer en kleedde mij weer om.
Ik liep naar beneden en zag dat alles heel schoon was. (wanneer familie langs komt is het huis boemmm schoon maar wanneer alleen jullie thuis zijn is het rwina hahahaha herkenbaar) ik liep naar mijn moeder die ik in de keuken zag. Ze was al eten aan het voor bereiden. Helpen mama?
Ja graag zei ze.
Snijd die kipfile in kleine stukjes.
Ik zette mijn muziek aan (omslag) en holp mijn moeder met de rest.
Oeef... uitgeput zatten we op de bank.
Mijn moeders tell ging af. Dat is khalti samira(moeder van bilal maar zei weet dat nog niet btw het is niet haar tante ze noemt haar zo uit respect het is de beste vriendin van laila's moeder)
Salllaam a samira.......
En zo begonnen ze een gesprek.
Toen ze klaar was met bellen liep ze mijn kant op.
Khalti samira komt ook mee met haar kinderen. Heeft ze dan nog meer kinderen? Ze had tog alleen yasmin?
Nee nog een zoon bilal heet hij. Toen ik bilal hoorde dacht ik gelijk aan bilal en liep snel naar boven.
Ik appte met bilal tot ik de bel hoorde. Hij wou afspreken maar hij zou mee gaan met zn moeder naar bezoek. Jammer. Ik deed mn kleren goed en liep naar beneden. SGATJEEEEINOUU riep lina. Wa begra beshwija 3lik (a koe doe rustig) riep haar moeder. Ik en lina liepen naar boven en ik vertelde haar gelijk ook alles over bilal plus dat we een relatie hebben. Opeens hoorde ik geklop op de deur.
De deur ging open. En daar stond yasmin (zusje van bilal maar laila weet dat nog niey)
Ze knuffelde me dood want ik had haar lang niet gezien.
We zaten op het bed en vertelde haar ook over bilal.
YASMIN,LAILA,LINA kom naar beneden. We liepen naar beneden en deed de woonkamer deur open.......... omg is hij het...............Wie zal laila gezien hebben
Comment hieronder wie jullie denken het is misschien wel duidelijk maarjah.
JE LEEST
Is hij mijn mekteb?
RomanceDit boek gaat over een meisje genaamd laila. Zal ze haar mekteb vinden? Of niet.