Bilal's pp
Ik werd wakker door mijn wekker. Ik keek hoelaat het was. 12:00. Oowshit ik had afgesproken met laila om 14:00.
Ik deed mijn wifi op mijn tel aan en kreeg een melding
@laila_010_ wilt jou volgen. Ik accepteerde volgverzoek en keek naar haar fotos. Waauw wat een mooi meisje wollah ik hou van haar en ik ken haar geen eens. Ik besloot om een foto te gooien ik tagde laila in mn sixpack.I
k liep de bad kamer binnen en poetste me tanden ens.
Ik liep naar benden en at snel een boter ham en wachte tot dat het tijd was.Lina's pp
Ik werd wakker en keek hoelaat het was 12:03 ik keek op mn insta en zag dat bilal had geaccepteerd. Hij tagde me in zijn sixpack omgg😊😊😊 ik likte en reageerde met dit:🔥
Ik liep de badkamer binnen en nam een snelle douche. Ik liep naar me kamer en maakte me klaar lina was al wakker en keek me aan van top tot teen. Fin ghadit temshi f had sa3a a hamka ( waar ga je naar toe om dit tijdstip a gekkerd)
Ik vertelde haar alles over bilal.
Ze vroeg of ze mijn make up, outfit en haren mocht doen en dat mocht ze13:45
Ik keek in de spiegel wauwww ik zag dr zoo mooi uit. Dankje wel sgat en gaf haar een kus op haar wang. Deed wat parfum op en dat was het. Ik liep de deur uit en liep naar waar we hadden afgesproken. Uhhgg ik ben te vroeg ik zat op een schommel en dacht ff aan me vader. Hij nam me vroeger altijd mee naar deze speelplaats. Ik kreeg opeens twee handen voor mijn ogen. Wie is dit? Geen antwoord. Zeg nou wie je bent.
Boeh ik ben het, zei bilal kinderachtige. Oowh jij en lachte in een deuk.
Zulle we ff een wandeling maken. Ja isgoed antwoorde ik. We liepen in een bos die helllemaal leeg was. We zaten op een bankje en stonde te praten.
Lina begon bilal ineens.
Ja antwoorde ik.
Ik hou van je. Zei bilal
Wat? Je kent me geen eens?
Wollah sinds ik je zag denk k alleen aan jou wollah ik kan geen leven zonder jou bedenken.
Ik glimlachte heel lief naar hem. En keek hem die in de ogen aan. Hij keek naar mijn lippen en weer naar mij onze hoofde kwamen steeds dichterbij.
Huuhh stopp laila. Ik schrok.
Ugghhh je hebt gelijk sry.
Aghh geen probleeem het spijt me ook. Laila? Zei bilal.
Ja antwoorde ik
Ik weet dat dit heel snel aankomt maar ik wil je. Ik kan niet zonder je wil je mijn meisje zijn?
Ik keek hem aan zal ik het doen ja of nee? Zo een jongen als hem zal ik nooit tegen komen ik geef hem een kans. Misschien dat we later serieuzer gaan zijn.
Ja antwoorde ik.
Omg laila wollah je gaat geen spijt krijgen wollah. Ik hou van je en hij knuffelde me dood. En gaf me een kusje op mn wang. Omg dit voelde goed. Yallah opstaan zullen we ijsje halen.
Ja isgoed antwoorde ik. We liepen naar de ijssalon en bestelde twee sorbetijsjes. Ik had eigenlijk best wel honger dus besloten we om daarna ook naar een restaurant te gaan . We aten onze eten op en liepen richting huis.
Voor me deur gaf hij me een knuffel. Doei tot morgen ik app je zometeen sgatje van me.
Ja isgoed antwoorde ik. Ik liep naar binnen. Het is best wel vroeg.
20:00
Ik liep naar mijn moeders kamer en zag mijn moedr op het bed met allemaal fotos van vroeger.
Ik liep er naar en keek alle fotos. Ik ruimde alle fotos op en legde ze weer op hun plek. Ik dekte mama met een deken en liep naar mn kamer. Ik deed mijn pyjama aan en mijn make up af. Ik pakte mijn tel dr bij en zag allemaal appjes.Lina:hey sgat je zult me niet thuis vinden. Me ma was beetje ziek. Daarom moest ik wel naar haar toe.
En ik beantwoorde alle appjes. Bilal, hij zou me nog appen. Ik besloot tog maar om te slapen met bilal in mn gedachtes.Wat vinden jullie van mijn boek tot nu toe
En wat zou ik beter kunnen doen comment het aub hier onder. Zodat ik er rekening mee kan houden
Weer een deeltje!! Morgen zal ik inshallah als ik tijd heb weer 1 of 2 of zelfs 3 delen gooien. Slaaplekkerr❤
JE LEEST
Is hij mijn mekteb?
RomanceDit boek gaat over een meisje genaamd laila. Zal ze haar mekteb vinden? Of niet.