deel 20

82 10 7
                                    

Ik werd wakker en keek naast me. Ik zag Bilal schattig slapen. Ik gaf hem een kusje op z'n wangen. En stond op. Ik liep naar de douche en keek naar de spiegel. Ik zie d'r niet uit. Ik waste mezelf en liep naar de kamer. Ik zag dat bilal al was opgestaan. Ik liep naar de kast en haalde een T-shirt en broek van bilal en deed het aan. "Zometeen henna he" zei bilal.
"Goed dat je dat niet bent vergeten😂"
Hij keek me aan en lachte. We liepen naar beneden en ontbijten snel want ik moet snel naar huis. Ik liep naar de voor deur en na, afscheid van bilal. "Su6 vanavond" zei bilal.
"Jij ook lieviie" en deed de deur dicht. .
Ik liep snel naar huis. Ik belde aan. Me ma deed de deur open en schrok zich dood. Ze begon te huilen en me te knuffelen. Bentii je leeft nog en zo ging ze door.
Ik liep naar binnen en zag lina en mn hele familie geschrokken mijn kant op kijken. Ik groette iedereen en vertelde hun het verhaal ens. Dus de henna gaat door riep lina enthousiast. Hahaha tuurlijk gaat tie door antwoorde ik. Saff ik bel de negaffa.
Ik liep met lina naar boven en vertelde dat ik bij bilal heb geslapen gister. Ik belde oumnia om haar uit te nodigen voor de henna. Ik gaf haar het adres. Ze zou komen. Even later kwam de negaffa de kamer binnen. En ze begon aan m'n make up en jurk (omslag). De negaffa deed m'n moeder en linas make up ook. Me moeder keek me met een traantje in haar ogen aan. Niet huilen mama je make up. Ik en de negaffa waren de enige die boven waren. Om 6/7 uur mocht ik naar beneden. We begonnen te praten tot het 6 uur was. Ik liep samen met de negaffa naar beneden. En er werd gezongen voor me. Toen ik beneden aan kwam. Zat ik op een mooi versierde bank. (Hoe heten die banken nou ook alweer wie het weet zouden jullie het willen zeggen)

 (Hoe heten die banken nou ook alweer wie het weet zouden jullie het willen zeggen)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Iedereen danste gezellig. Lina en mijn lievelings nummer draaide. Lina rende naar me en trok me in het midden en samen gingen we dansen. Oumnia danste ook gezellig mee.

Er werden van alle kanten foto's gemaakt. Even later werd mijn henna gezet.

 Even later werd mijn henna gezet

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Later die avond. Iedereen was vertrokken. Ik liep naar boven en deed m'n make up af en mn jurk

uit.
En ging slapen.

Is hij mijn mekteb?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu