2 weken later:
ik en lina zijn al een week terug van vakantie. was egt super leuk. morgen zal school beginnen. mijn eerste schooldag op die school. ben egt benieuwd wollah. gelukkig ben ik niet alleen want lina gaat ook naar die school plus zelfde klas kapot lauw. bzzz bzzzz bzzzzz mn tell ging af. het was bilal.
b:hewa bby heb je gemist man.
l:ik jou ook man
b:ewa wdj
L: ben egt druk met papier kaften morgen begint school
b:oowhjah wollah vergeten. duss ik dacht we gaan afspreken maar aangezien jij het druk hebt niet.
L: jah man sry heb het egt druk, inshallah morgen.
b: saff ma3lish.
we kletste uren lang verder totdat mn ma de deur open deed. precies dat stukje moest ze horen (ik hou van jou mn mannetje wil je egt nooit meer kwijt) ik hangde uit angst op. me ma keek me aan en ging zitten op me bed. laila wie is dat? hmm gewoon zei ikmet een rood hoofd. laila ik weet wanneer je liegt dus zeg de waarheid. sry mama en ik vertelde haar alles over bilal. eerst was ze dr niet mee eens maar toen ik haar vertelde dat het de kind is van haar beste vriendin deed ze niet meer moeilijk.
me ma liep de kamer uit. ik belde bilal snel en zei wat er zojuist was gebeurd en ik vertelde hem ook dat ze het niet erg vond. LAAILAAAA riep mn ma jaa antwoorde ik. kom eten riep ze. bilal moet ophangen ik ga eten doei bby. saff doei sgat antwoorde hij en hangde op.
na het eten ruimde we op en keken samen een film.
ma zei ik met een slaperige stem,ik ga slapen. ik gaf haar een kus en liep naar boven stak mijn tell in de lader.en ging slapen.
niet wetend wat een mashakil( problemen) haar morgen te w8en staat. na deze deel begint het wel een beetje spannend te worden.
JE LEEST
Is hij mijn mekteb?
RomanceDit boek gaat over een meisje genaamd laila. Zal ze haar mekteb vinden? Of niet.