2 maanden later:
ik werd wakker en keek naast me. ik zag bilal niet naast mij. ik liep de douche in en deed mn ochtend routine. daarna liep ik naar beneden. ik liep naar binnen en zag bilal koken. ik hielp hem nog met de laatste dingentjes en gingen ontbijten. tijdens het ontbijt kreeg ik ineens een misselijk gevoel. ik rende naar de toilet en kotste alles uit. bilal kwam naar me toe. gaaat het wel vroeg hiij. ja beetje antwoorde ik.
ik ben nog niet ongesteld geweest. misschien zou ik zo eens een zwangerschap test halen.
ik liep naar de winkel en kocht een zwangerschap test. daarna ben ik naar de hema gegaan om het te testen.
positief stond er. ik was zo blij niet normaal. met het zwangerschap test liep ik random een winkel in. ik kocht een hartjes kussen.
thuis aangekomen. ik liep met me spullen naar boven. ik sneed de hartje open. ik pakte mijn zwangerschap test en wikkelde die met een lintje. ik stopte het in de hartje. ik deed met de over gebleven lint een strik om de hart heen. dus als hij trekt dan pakt hij de zwangerschap test en dan weet hij dat ik zwanger ben. ik liep naar beneden en trof bilal aan in de woonkamer.
later die avond:
ik had gekookt en opgeruimd. ik liep naar bilal die in de woonkamer ons trouwfilm aan het voorbereiden was. we zaten allebei aan tafel. ik liep snel naarr boven om het hartje te pakken. Ik liep de woonkamer binnen. Bilal keek me raar aan. Wat heb je achter je verstopt vroeg hij? Ik liep naar hem toe en gaf hem het hartje. Hij maakte het open en keek vol ongeloof naar de test. Hij pakte me stevig vast in een knuffel. Ik hou van jou en van deze kleintje wijzend naar mijn buik. Ik gaf hem een kus. Verder hebben we de filmpje afgekeken en daarna zijn we gaan slapen.
JE LEEST
Is hij mijn mekteb?
RomanceDit boek gaat over een meisje genaamd laila. Zal ze haar mekteb vinden? Of niet.