ik werd wakker door luide muziek. normaal zal ik gillen maar bij dit liedje kan ik dat niet (omslag) ik sprong uit me bed en zong mee.
HABIBA HABIBA WRM STRES JE MIJ A ZINA A ZINA. IK BEN OP STRAAT IK BEN MET DIEVEN MET DIEVEN. IK DENK NIET EENS AAN LIEFDE..........................
Ik liep de badkamer in en deed mijn ochtend routine. zingend liep ik naar beneden. ik zag iedereen zingend in de keuken ontbijt maken . zelfs lina stond zo vroeg op. ik hielp me ma met de tafel dekken.
we waren aan het ontbijten en gingen praten over vakantie. ik heb zo een zin in Marokko wollah zei ik tegen me ma. ja wollah ik ook antwoorde ze. na het eten stonden we allemaal op om op te ruimen.na het opruimen liepen ik en lina naar boven. we zaten film te kijken. opeens hoorde we geklop op de deur. kom binnen riep ik. de deur ging open. het was mn moeder met een laptop in haar hande. sgatjess ik heb een verassing voor jullie. we keken haar afwachtend aan. ze draaide de scherm van de laptop om. omgg we sprongen van blijdschap op haar. tweevliegtickets naar Marokko. morgen al zei ik. ja dus begin jullie koffers in te pakken. blij stonden we op om ons koffer in te pakken. na het inpakken liepen we naar beneden. we zaten met zn alle in de woonkamer totdat de moeder van lina besloot om te vertrekken. yallah sta op lina zei haar moeder. laat haar hier blijven we moeten morgen vroeg opstaan zei ik. ik heb hier paar setjes en de rest koop ik wel in Marokko zei lina. isgoed hbiba. ze stond op met haar moeder tot de deur en nam afscheid.
familie uit belgie die hadden het druk dus hun moesten ook gaan.
ik en lina liepen naar boven ik bel bilal ff zei ik tegen lina.
l: hey bby
b: hey sgat
l:guess something (raad eens)
b:nee zeg
l:ik ga morgen marokkkoooo gilde iik door de tell
b: a sahbi ik hoef niet doof te worden hoor.
l: hahah sry man heb het daar egt gemist.
B: aah ewa mezian (goed) sgat ,zal ik mee?
l: me ma maakt me dood
b: hoe gaat ze het weten.
l:uuhh isgoed wat jij wilt.
B: saff ik ga ticket boeken,naar waar
l: tanger man
b: saff, ik ga nu boeken.
l: saff ik ga ook gelijk slapen moet morgen vroeg wakker worden.
b: saff sgatje ik hou van jou.
l:ik ook van jou.bye
b: doeii
ik hangde af en vertelde het aan lina. ze vondt het geen probleem.
yallah, slapen morgen vroeg opstaan.
slaaplekker...............................
JE LEEST
Is hij mijn mekteb?
RomanceDit boek gaat over een meisje genaamd laila. Zal ze haar mekteb vinden? Of niet.