Bzzzz bzzzz bzzzz (geluid als iemand je belt)
Mijn mannetje ❤Hallo zei ik met een slaperige stem.
B:Hey lieverd. Wat doe je vandaag?
L:ik weet nog nie man. Jij?
B:gaan we picknicken met me neefjes?
L: hmm saff isgoed. Mag lina mee?
B:ja ja sws. Ik haal je om 3 uur op saff?
L: saff isgoed lieverd. Tot zo.
B:beslama tot zo houbi.Ik legde af en speelde nog beetje op mn tell tot lina wakker werd. We deden onze ochtendroutine en kleede ons aan en liepen naar beneden om te ontbijten. Toen we klaar waren ruimde we nog af en zaten op de bank. Wejoow laila zei lina
Ja antwoorde ik.
Tis zo vroeg.
Ja man zei ik. Gaan we iets maken om mee te nemen wela?
Ja saff kom we gaan broodjes maken.Zo gezegd zo gedaan.
Eindelijk we ziin klaar zei lina toen ze haar laatste broodje vulde.
We deden alles op een plaat en zaten beneden tot mijn tantes allemaal naar beneden kwamen. Ze gingen ontbijten.Bzzz bzzz bzzz me tell ging aff. Ik nam snel op zonder te kijken.
B:kom ben voor je deur.
L:saff kom dr nu aan.We waren onderweg met de neefjes van bilal naar hoek van Holland egt leuke jongens wollah.
Aangekomen hoek van Holland
We pakte alles uit en gingen zitten. We gingen gezelig met elkaar praten wollah het was zo warm. Ey ey bilal zullen we zwemmen wela?? Riep rayan (neef van bilal) ja riep lina. Saff loop. we rende met onze kleren in het water. Shijt hahahaha. Het water was zoo koud wejooow. Opeens voelde ik iets mij vast pakken bij me voet. Aaahhhhw helppp schreeuwde ik. En ik duikde onder het water. Uuuhgg het was bilal. We kwamen weer boven water. en gaf hem idjen stoot.
Was egt een geslaagd dagje we gingen weer terug naar Rotterdam.
Aangekomen bij mn deur nam ik afscheid van bilal en zijn neefjes.De rest van de avond hebben we niks bijzonders gedaan alleen gezeten met familie. daarna ben ik gaan slapen want ik was egt moe......................................................
sry voor zo een kort deeltje. er komt zo nog een aan. vergeet geen stem en reactie achter te laten.
JE LEEST
Is hij mijn mekteb?
RomanceDit boek gaat over een meisje genaamd laila. Zal ze haar mekteb vinden? Of niet.