Ik werd wakker. Ik keek snel hoelaat het was. 2 uur??? Omg ik stond op en pakte m'n telefoon ik kreeg veel meldingen.
Mannetje: gaan we vandaag lekker dagje samen relaxen naar de hamam ofs aangezien we morgen pas trouwen.
Ja isgoed antwoorde ik. We hadden om 4 uur afgesproken. Ik nam een lange douche. Ik liep naar m'n kamer met m'n handdoek om me heen gewikkeld. Ik deed wat arjan olie in m'n punten en deed wat bodylotion op. Ik deed m'n kleren aan.(omslag maar dan zonder dat jasje) ik liep naar beneden en ging ontbijten. Ik werd gebeld door bilal. Hij zei dat hij voor de deur was. Ik liep naar de auto en gaf hem een kusje. We reden richting hamam.
Aangekomen hamam.
Ik ging de vrouwen zaal en bilal ging de mannen zaal binnen. Ik trok m'n kleren aan en liep naar de hamam. Ik ontspannen in het water. Dit heeft me goed gedaan na al die problemen en henna.
Na 3 uurtjes kleedde ik me aan en liep naar de voor deur. Ik zag Bilal voor de auto staan samen reden we naar een mooie restaurant. We aten op wat we hadden gehaald. En liepen weer terug naar de auto om naar huis te gaan.
Aangekomen thuis.
Ik liep naar boven en deed m'n kleren uit en make up af.
Ik liep weer naar beneden en keek met m'n ma en de rest van de familie een film. De laatste moment samen in dit huis. De laatste nacht dat ik hier slaap. Met die gedachtes liep ik naar boven. En zo viel ik in slaap.
JE LEEST
Is hij mijn mekteb?
RomanceDit boek gaat over een meisje genaamd laila. Zal ze haar mekteb vinden? Of niet.