Bilal.......... lina keek me heel serieus aan maar diep van binnen lacht ze zich sws rot. Ik liep naar iedereen en groette ze tot dat ik bij bilal kwam. Hem gaf ik een hand. Ik bleef ff met mijn moeder totdat ik naar boven liep ik appte bilal om te zeggen dat hij naar boven moet komen. De deur ging open dat was bilal. Hij kwam naar me toe en gaf me een knuffel en een kusje op mn wang. ZEG WALLAH JIJ BENT DOCHTER VAN CHAIMA wollah ik wist dat niet. Nu ik weet waar je woont en onze moeders elkaar goed kennen gaat de handvraging veel makkelijker zei hij met een bigsmile op zijn face. GOALLLSS riep lina door heel de kamer. Hij kwam op bed zitten en zat op zn tell. Hij lachte naar zijn scherm ik pakte zijn tell heel snel en opende Whatsapp. SelmaHoer zag ik en drukte er op.
Sh:hey bby ik mis je wollah wanneer kan ik je zien.
B:je weet dat ik je haat eh vieze hoer. Wat we hadden is verlede tijd dus kowed nuuu.
Sh:je hebt zeker een andere he?
B:ja lekkker ik heb een vriendin. Waar ik super veel van hou problemen. We zijn tog niet meer bij elkaar en aub vw mijn nummer snel en laat me met rust.
Sh:bilal ik ga je leven zuur maken en van die hoer ook w8 maar.Ik drukte op haar profiel. Ze lijkt op iemand die ik ken. Ze komt me egt bekend voor. (Niet wetend wie haar vader is)
Ik gaf bilal zn tell terug. Wie is selma. Je hebt me nooit over haar verteld.
Ewajah ik praat niet graag over hoeren zei bilal.Ik heb honger verstoorde lina ons. Yallah kom we gaan naar buiten dan zei bilal. Isgoed riepen ik en lina. Lina ging alvast naar beneden. Ik ging aan mijn kaptafel zitten en deed een beetje mascara en lipgloss. Sgatje je het dat niet nodig je bent mooi hoe je bent wollah zei bilal.
Aaghh sgatje dankje en gaf hem een kusje op zn lip.
Wat doen jullie hoorde ik yasmin roepen.
Oowhshitt gepakt.
We keken allebei naar de grond.
Dus dit is die bilal riep yasmin met een blij hoofd.
Ja dit is hij zei ik met een roodhoofd.
Omg we worden schoonzusjes riep ze.
Ik en bilal keken elkaar raar aan.
Mohim loop zei bilal lachend.
We liepen naar buiten lina, laila en bilal. Yasmin wou nie mee ze had geen zin. Ik en bilal liepen hand in hand naar de snackbar. Meskina lina hahahah. Toen we daar aankwamen bestelde we onze eten en aten we het op. Ik zat zo vol. Onderweg zagen we een speelplaats. Als een kind rende ik en lina er naar toe.
Bayby's riep bilal lachend naar ons.
Bilal sgat duw mij eens zei ik. Ja isgoed antwoorde hij en duwde mij.Aangekomen thuis.
We liepen naar binnen ze zaten al te eten. Komen jullie eten?
Nee we hebben geen honger riepen we alle drie tegelijk.
We liepen naar boven en zaten een film te kijken met yasmin. Bilal deed zn hoofdt op mijn been. Ik gaf hem telkens een kusje op zn wang.
BILAL, YASMIN KOMEN JULLIE. Riep khalti samira. Jaha we komen antwoorde ze allebei tegelijk.
Ik nam afscheid van bilal en yasmin.
Ik en lina liepen naar beneden.
Ga maar slapen sgatjes jullie zijn zeker moe zei mn moeder tegen mij en lina. Blijft khalti khadija (moeder van lina) dan slapen. Ja we blijven hier aangezien idereen ook hier blijft zei khalti khadija.We liepen naar boven en deden onze pyjamas aan.
We zaten op bed tot ik een melding kreeg van insta.
Ik zag dat ik een volgverzoek had. @selma._ (isnietegt) wil je volgen.
Ik accepteerde gewoon. Misschien iemand die me kent. Ff later kreeg ik een dm.S: ben jij niet de vriendin van bilal
L:hmm ja hso?
S:vieze hoer als ik jou pak gaan we zien.
L:wrm ik ken je geen eens.
S:je pakt mn vriendje af.
L:hij is niet jou vriendje maar van mij dus kowed nu.
Ik blokkeerde haar gelijk en liet de gesprek aan lina zien. Tfoe vieze hoer. Ach maak je niet druk laila ik heb die gesprek gelezen van bilal dus ik hoef me niet druk te maken ik vertrouw hem dacht ik bij me zelf . Ik deed de tv uit want ik was moe. Ik gaf lina nog een kus op haar wang en ging slapen. Morgen weer een dag.Vandaag heb ik toch niks te doen dus jullie kunnen extra veel deeltjes verwachten. Bij tien stemmen gooi ik nog een.
❤
JE LEEST
Is hij mijn mekteb?
RomanceDit boek gaat over een meisje genaamd laila. Zal ze haar mekteb vinden? Of niet.