deel 10

98 8 2
                                    

bzzz bzz bzzz bzzz ik werd wakker door mijn wekker. ik keek hoelaat het was 07:00. oeeefff wrm zo vroeg. ik liep naar de douche en nam een snelle douche en deed  mijn ochtend routine. ik liep de kamer binnen en kreeg een appje.

mijn mannetje: su6 sgat. met school. en ik beantwoorde snel zn appje. ik appte lina ook gelijk met: om 07:50  zie ik je voor mn deur. ikdeed mn kast open en pakte een jeans broek met gaten bij mn knie en een lange  jurk met een split aan allebei de kanten (omslag) ik liep naar mn kaptafel en deed een beetje mascara, highliter en lipgloss op. ik liep met mn tas naar mn moeder de kamer en gaf haar een kusje. tot zo fluisterde ik in haar oor en liep naarbeneden. ik ontbeet snel want ik had bijna geen tijd meer. ding dong de bel ging af lina zeker. ik liep naar de deur en opende hem. ik gaf lina een kus en liep naar metro .

aangekomen op school.

ik en lina rende de schoolplein op. we waren te  laat....... we  liepen snel naar onze lokaal. we deden rustig de deur open. alle ogen waren op ons gericht. ik liep naar binnen. er valde een iemand op. is dt bilal...... omg dat is inderdaad bilal. ik glimlachte naar hem.  nouu stel jullie eens voor zei de docent. zo gezegd zo gedaan. laila zitt jij maar naast bilal. en lina jij naast ali. we keken elkaar aan en liepen naar onze plek.

na de les. eindelijk debel ging we stonden allemaal op.

wat doe  jij hier zei bilal hmm  wat doe jij hier moet ik eerder vragen. nou logies ikzit hier op school, nou ik ook antwoorde ik glimlachend. glimlachend liep ik naar de kantine. we zaten aan tafel iedereen keek ons aan.

er  liep een  meisje ons kant op van ongv zelfde leeftijd als ons. ze keek me vies aan en kwam ons kant op. eh hoer had ik je niet gewaarschuwd blijf van hem af. selma dus . bilal keek hhaar boos aan hij wou wat zeggen maar ik keek hem aan van niks zeggen. ik negeerde haar hellemaal totdat ze aan mn haar trok. klaar je mag alles over me zeggen maar als je me aanraakt ben je dood. ik stond op en gaf haar een vuist op haar bek. toen  belande we in een gevecht bilal en lina probeerde ons nog uit  elkaar te halen maar het lukte niet. totdat de directeur kwam. hij schreeuwde het uit. hij nam ons mee naar zijn kantoor. nouu gaan jullie  zeggen wat er aan de hand is of hoe zit dat zei de directeur. we keken hem aan en zeiden alles. nou op je eerste school dag en je verpest het al laila . ik bel jullie ouders voor een gesprek. zo gezegd zo gedaan.  ff later kwam mijn moeder  binnen. ze gaf de directeur een hand. en nam plaats. nu wachten op selma de ouders.  niet veel later hoorde ik geklop. binnen zei de directeur alle ogen waren gericht op de deur.  de  deur ging open  met grootte ogen keek mijn moeder hem aan............................................................................

wie denken jullie dat het zal zijn comment het en laat een stem achter.

Is hij mijn mekteb?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu