bzzzz bzzzz bzzzzz (geluid van wekker) 06:00. ik wekte lina maar ze wou niet wakker worden. uhhg ze wilt niet wakker worden iwa dan gaan we het zo spelen. ik liep de badkamer in deed me routine. ik ging naar beneden haalde knoflook en azijn uit de kast en maalde die samen tot een sapje (@imanenaimkajj wollah dacht gelijk aan jou). ik liep naar boven en gooide het op lina. meskina ze werd langzaam wakker.ze rook met haar neus aan haar haar en kleren. ze sprong op me en gaf me idjen paar goeie stoten. ze liep naar de douche en deed de deur achter haar dicht en ging douchen. 1 uur later. linaa riep ik van beneden. jahhaa ik kom riep ze.
bilal belde me en zei dat hij binnen 10 min bij mij zou zijn. ik gaf me ma nog snel een kus en liep naar de voor deur.
tuuut ttuut (geluid van de auto)
bilal was daar met zn neef hij zou ons brengen naar schiphol. we stapte in en deden onze gordel om. richting Amsterdam.
1 uur later.
opstaan laila. fluisterde bilal in mn oor. we zijn er.
ik deed mn ogen langzaam open en keek om me heen. ik stapte af en liep met mijn koffers bilal achter na.
2 uur later.
we waren door de douane. we wachtte op ons vliegtuig tot tie kwam. de vliegtuig was klaar om te vertrekken. we stapte in. ik zat in het midden van bilal en lina en vielgelijk in slaap.
4 uur later.
we waren al aan gekomen in Marokko en hebben een hotel gepakt. ik liep snel allleen naar de winkel want iedereen was aan het slapen. ik kocht internet en beltegoed zodat ik mn ma kon bellen. ik liep terug onderweg belde ik met me ma ens. ik deed de pas in de deur en liep nnaar binnen. iedereen was nog aan het slapen dus ik besloot ook om te slapen. ik kroop in bilal zn arm en knuffelend viel ik in slaap.
na 4 uurtjes ggeslaapt te hebben werden we allemaal wakker. we zijn met zn alle naar een restaurrant gegaan en hebben daar gegeten. wollahdit is wat ik nodig had ettteen. na het eten gingen we een grootte wandeling maken daarna zijn we naar het hotel gegaan en met een gedachte dat ik over twee weken school had viel ik gelijk in slaap ik was zoo moee en de rest ook......................
JE LEEST
Is hij mijn mekteb?
RomanceDit boek gaat over een meisje genaamd laila. Zal ze haar mekteb vinden? Of niet.