deel 2

137 16 8
                                    

Lina's pp
Ik werd wakker doordat mijn rug zooo een pijn deed. Ommgg hebben we op de grond geslapen. Mijn moeder kwam naar beneden en lachte ons vierkant uit. Omg 3la beeste Hahahah en ze liep lachend de keuken in. Ik keek naast me en zag lina als een zeehond slapen. Zal k water op haar gooien? Jaaaa goed idee. Ik liep naar de keuken en pakte een bak met ijs koud water en gooide die op haar. Ze werd wakker als shi graaaa. Ze kwam huilend de keuken binnen. Wejoow ik kan nI meer. Ik rende naar boven om me ochtend routine te doen en liep weer naar beneden. Ik ontbijten met lina en me ma. We ruimde daarna nog op en dat was het. We zaten op de bank aan het genieten van onze mila chocolaa😍😍. We kleede ons om naar stad te gaan met m'n ma.

Aangekomen in de stad.
Er was niks bijzonders te koop. We liepen maccie binnen want we hadden zo een hongerr😝.
We bestelde onze eten en gingen aan een tafel w8en. Er liep een knappe jongen met zijn maccie kleding (ofzoiets😂) naar ons toe. Wachtt...watt.... is datt bilal?? Hij liep naar ons toe en gaf ons eten. Mijn eten kwam er nog aan. Aah eindelijk na lang wachten kwam mijn besteling eindelijk. Hij glimlachte naar mij en gaf me eten. Ik nam een paar frietjes en deed me burger doosje open. En zag dit

Hier app me
06........
Xxbilal.
Insta:@bilal__ (dit account is niet egt)
Omg ik voel iets in mn buik... is dat..... neeejoh kan niet ik ken hem niet eens. Achjah k at me eten verder tot het op was. Ik twijfelde maar nam tog mn broodjes doos mee om aan lina te laten zien.

Thuis aangekomen.

K pakte wat eten en liep naar boven met lina. We gaan film kijken!
Toen ik boven aan kwam sprong ik mijn bed. Ineens kwam bilal weer in mn gedachtes. Ik pakte me tas en haalde het broodjesdoos uit. Lina keek me raar aan. Wesh diti m3ak lmakla welaa??? A taboza ( heb je eten met je mee genomen ofso a dikzak) ik lachte me stuk en liet haar het zien. Ze keek me aan en zei: je vindt hem leuk he?
Nee tuurlijk niet zei ik met een rood hoofd. Ik vindt hem alleen knap.
Zal wel antwoorde ze.
Maar bel hem dan.
Ben je gek ofs hij slaapt vast wel.
Ben je gek wela  hij werkt bij maccie en maccie is sws tot 1 uur in de nacht open.
Ik twijfelde maar besloot tog om te bellen.

Teeenteeeenteeen... (geluid als je iemand belt)

Hij nam op

B:hallo met wie spreek ik?
L:met mij laila het meisje van maccie en van het restaurant.
B:ooowh jij hahah hgh het eigenlijk met je?
L:goed hmdl met jou
B: nu ik jou spreek stukke beter.
Lina:oehlalala
L: hou je mond lina
B:haha dus je bent niet alleen
L: haha nee man met me nicht.
B: aah,laila
L:jaa?
B: ik wil je egt beter leren kennen mag dat? Je lijkt me trouwens egt een leuk meisje.
L:aah wat lief dankje, ja tuurlijk we kunnen elkaar wel beter leren kennen.
B:isgoed zie ik je morgen om 14:00 achter het restaurant bij die schommels?
L:jaa isgoed.
B:saff isgoed dooegg moet verder met werken.
L:doeei en hij hangde op.

Lina die was al in slaap gevallen😂😂😂 die ezel hee. Ik volgde bilal snel op insta en deed mn tel in de lader. En sliep.

Hey omdat jullie het zo een leuk begin vonden heb ik een deeltje voor jullie ik zal mn best doen om veel te schrijven. Dankje voor jullie stemmen en jullie reacties super lief. Zouden jullie mij boek willen promoten? Alvast bedankt en gn❤

Is hij mijn mekteb?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu