1 week later:
17:00
Ik kleede me om en deed alle benodigde spullen in mn tas. Vandaag zou ik bij lina slapen. Heb ik lang niet gedaan. Ik liep naar beneden deed mn schoenen aan en liep naar mn auto. Onderweg naar lina liep ik een snackbar in ik kocht allemaal lekkere dingen.
Aangekomen bij lina.
Ik liep naar lina de voordeur en belde aan met een blije hoofd deed ze de deur open. Ze groette mij en liep naar haar kamer. We kletste nog wat tot lina wat wou zeggen.
"Laila"
"Ja"
"Wollah, heb iemand ontmoet, een jongen"
"Oeffff eindelijk en ik denken dat je nooit iemand tegen kom, hoe heet hij"?
"Sami heet hij" (OumniaFo deze ga je mij op een dag gooien hahahahhaahh)
"Mezian wollah, heb je foto?
"Hier en ze toonde me die foto" hij heeft wel een rare scheve neus HAHAHAH maar voor de rest is hij wel mooi.( oumnia en saphira niet raar denken hoort bij het verhaal HAHAHA)
21:00
We zouden flm kijken maar er is walo(niks) in huis. Ik ga naar appie (ah) riep ik naar lina. Ik deed mn schoenen aan en liep naar de ah.Selma pp
Vandaag zal ik die hoer pakken ik heb gehoord dat ze gaat verloven met bilal. Me vader zei me dat ze bij die lina gaat slapen dus ik ga in de buurt van lina's huis blijven in de hoop dat ze daar zijn.
Ik ga natuurlijk niet alleen. Heb veel mannen die me gaan helpen.
30 min later:
Ik zie een meisje lopen. Ik kijk goed en zie dat het laila is. Yesss. Ik w8e tot ze dichterbij kwam en pakte haar van achteR en bracht haar in de auto. En we reden weg.
Laila pp
Ik voelde me iets van achter vast pakken. Zonder wat te zegen werd het zwart voor mn oog.
JE LEEST
Is hij mijn mekteb?
RomanceDit boek gaat over een meisje genaamd laila. Zal ze haar mekteb vinden? Of niet.