-Szerintem menjünk. -Suttogtam Stilesnak.
-Oké. -Mondta és elindultunk.
Már majdnem a jeephez értünk mikor Theo leugrott az egyik fa tetjéről pont elénk. Stiles felüvöltött és majdnem hátra esett.
-Azt hittétek nem hallom ahogy beszélgettek? -Kérdezte röhögve.
-Azt. -Mondtuk egyszerre Stilesal.
-Vérfarkas vagyok. Mindent hallok. -Indult el a jeep felé. -Ja és Emili. Nem öltem meg a húgom. -Kiabált vissza. Hazudik. Hallottam a szívverését. Ez most komoly? Tényleg Theo ölte meg a testvérét? Nem hiszem el. Miért tenne ilyet?
Miközben ezeken gondolkoztam Stilesékhoz értünk.
-Hazudik. -Suttogtam.
-Ki? Theo? -Kérdezte Stiles. Én csak biccentettem és magam elé meredtem.
-Várjunk csak. -Mondtam és Stiles szemébe néztem. -Theo szeme arany sárga. Ha megölte a húgát akkor acél kéknek kéne lennie. De mivan ha csak ő gondolja azt hogy megölte a testvérét? Mivan ha véletlen volt? -Tettem fel a kérdéseket.
-Lehet. De nemtudom. Még több mindent kell kiderítenünk Theoról.-Mondta Stiles.
-Szerintem a többieket is be kéne avatni ebbe a dologba. -Néztem mélyen a szemébe.
-Holnap elmondjuk nekik, oké? -Mosolyodott el. Én csak biccentettem és vissza mosolyogtam.
Ezután Stiles haza vitt. Otthon lezuhanyoztam és bedöltem az ágyba. Hamar elnyomott az álom.
Láttam valakit. Elöttem áll de az arcát nem látom.
-Bratt? -Kérdeztem. Az alak elkezdte nemlegesen rázni a fejét.
-A nevem Anabelle. -Szólt egy női hang. -De szólíts csak Bellenek. -Mondta kedvesen.
-Te is meghaltál? -Kérdeztem. Erre elkezdett nevetni.
-Nem. Én telepatikusan kommunikálok veled. De honnan ismered Brattet? -Kérdezte.
-Ez egy hosszú történet. Röviden annyi hogy ő ad nekem tanácsokat az álmaimon keresztül. -Magyaráztam.
-Értem. Tudod hogy én ki vagyok? -Kérdezte. Elkezdtem nemlegesen rázni a fejem.
-Tudnom kéne? -Kérdeztem.
-Igen. -Mondta ekkor felébredtem. Nemtudom ki ez a nő, de úgy tűnik van mégegy dolog amit ki kell derítenünk.
YOU ARE READING
A Legenda [Teen Wolf Fanfiction]
WerewolfEmili Shmit egy különleges vérfarkas. Sokan azt hiszik hogy a legenda nem igaz. Ám Emili pontosan tudja hogy igaz, mivel ő maga a legenda.