Thirty-Six

1.7K 129 0
                                    

-Várjunk csak. Ha az anyukádat láttam akkor.. -Nem fejeztem be a mondatot. Az ajtó felé vettem az irányt.
-Most mégis hová mész? -Kérdezte Scott.
-Argenthez. -Válaszoltam egyszerűen. A fiúk össze néztek.
-Scott te maradj itt Theoval. -Mondta Stiles.
-Nem. Te maradj itt. -Válaszolta Scott.
-Ahj. Csak hozzátok Theot. -Forgattam a szemem. Felkapták Theot és berakták a Jeepbe. Hamar oda értünk Argentékhez.
-Theoval mi legyen? -Kérdezte Stiles.
-Vigyük be. -Mondtam. Megfogtuk Theot és bevittük a házba, leraktuk a földre. Argent értetlenül nézett minket.
-Allison. Figyelj, ha azt akarod hogy lássalak akkor tudok veled beszélni. -Mondtam.
-Mi a fenét csinál? -Kérdezte a fiúktól Chris.
-Megpróbál Allisonnal beszélni. -Válaszolta Scott.
-Allison. -Mondtam csalódottan.
-Itt vagyok. -Szólalt meg Allison. -Kérlek mondd meg Scottnak és apának hogy szeretem őket és mindenki nagyon hiányzik. -Mondta és eltűnt. Megfordultam és elmondtam nekik mindent. Scott szeméből egy könnycsepp gördült le. Argent próbált nem sírni. Éreztem rajta hogy szomorú.
-Jobb ha megyünk. -Szólalt meg Stiles. Theot megint kicipeltük az autóba és Scottékhoz mentünk. Mire oda értünk Theo felébredt.
-Jóreggelt. Csak hogy felébredtél. -Forgatta a szemét Stiles.
-Mi történt? -Kérdezte Theo.
-A húgod. Itt van és ő miatta ájultál el. -Magyaráztam.
-Olyan érzés volt mintha kitépték volna a szívem. -Tette oda a kezét a szívéhez.
-Ez a bosszú Theo. -Mondta Scott.
-Kérlek ne hagyjátok hogy megint megcsinálja. -Könyörgött.
-Miért segítenénk neked? -Kérdezte Stiles.
-Mert csak én tudom mire készülnek a rém doktorok. -Válaszolta.

A Legenda  [Teen Wolf Fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora