Én Stiles ágyában aludtam, ő pedig lent aludt a kanapén. Nemtudom hány óra lehetett, de felkeltem. Hallottam hogy valaki van a szobában. Halkan felkeltem és elkezdett ragyogni a szemem így jobban láttam mindent. Neki ugrottam és egy nagy huppanással földet értünk. Valaki felkapcsolta a lámpát, így láttam kit terítettem le. Az a valaki pedig Scott volt.
-Te mit keresel itt?-Szálltam le róla.
-Ezt én is kérdezhetném tőled. -Állt fel.
-Én itt alszom Stilesnál. -Mondtam.
-Én meg átakartam hozzá jönni beszélgetni, erre leterítettél.
-Nem az ablakon kéne bemászni. -Nevettem.
-Nem akartam felkelteni senkit. -Mosolygott.
-Na most, hogy ezt megbeszéltétek hagyunk aludni. Szóval jóéjt. -Mondta Stiles és kiment a szobából.
-Jóéjt. -Ment ki Scott is.
Lekapcsoltam a lámpát, de nem aludtam. Oda osontam az ajtóhoz halgatózni. Már majdnem elmentem lefeküdni, mert semmi érdekesről nem beszélgettek. Ekkor meghallottam a nevem.
-Na és mi van Emili és közted?-Kérdezte Scott.
-Nemtudom. -Válaszolta Stiles.
-Tetszik igaz?
-Aranyos lány és azt hiszem igen.-
Tetszem Stilesnak? Ez most nagyon meglepett. Nekem is tetszik ő, de nem hiszem hogy ebből komolyabb kapcsolat lesz.
Elindultam lefeküdni, ekkor levertem valamit. Biztos hogy meghallották mert abba hagyták a beszélgetést. Gyorsan beugrottam az ágyba és úgy tettem mintha aludnék. Valaki benyitott, de utána el is ment. Ezek után valamikor elnyomott az álom.
Reggel mikor felkeltem csak Mr.Stilinski volt otthon.
-Jóreggelt. Stiles hol van?-Kérdeztem.
-Jóreggelt. Azt mondta elmegy Scotthoz és majd jön.
-Köszönöm, akkor én most megyek. Viszlát. -Nyitottam ki az ajtót. Elindultam haza felé, mikor valaki dudált.
-Szia. Te hova mész?-Kérdezte Stiles.
-Szia, haza. Miért?
-Az hittem még maradsz. -Vágott szomorú fejet.
-Majd máskor is átmegyek. -Mosolyogtam és tovább mentem.
STAI LEGGENDO
A Legenda [Teen Wolf Fanfiction]
Lupi mannariEmili Shmit egy különleges vérfarkas. Sokan azt hiszik hogy a legenda nem igaz. Ám Emili pontosan tudja hogy igaz, mivel ő maga a legenda.