Four

5.2K 267 0
                                    

Másnap elmentem beiratkozni.
-Hol vannak a szülei? -Kérdezte az igazgató.
-Nemtudom. Nevelő otthonba adtak. -Rántottam meg a vállam.
-Nincs gyámja vagy rokonai?
-Nincsen gyámom a rokonaimat pedig nem ismerem.
-Ez érdekes.
-Akkor holnap kezdhetek? -Váltottam témát.
-Mivel nincs gyámja se senkije ezért nem. -Válaszolta.
-De kérem. Kitűnő tanuló leszek és nem fogok elkésni egy óráról sem. Kérem. -Néztem rá boci szemekkel.
-Na jó. Legyen. -Válaszolta.
-Ezaz! Köszönöm. -Mondtam vigyorogva.
-Holnap már kezdhet is.
-Rendben, köszönöm. Viszlát. -Mondtam és kisiettem az ajtón.
-Viszlát. -Köszönt az igazgató is.
Haza indultam. Annyira örülök hogy végre iskolába járhatok. Végre nem kell egydül ülnöm otthon. Félek hogy valakit bántok. Ezért probálom majd vissza fogni magam.
Eközben haza értem. Már korábban vettem magamnak egy táskát és az igazgató oda adta a könyveket. Gyorsan bele pakoltam őket majd elmentem aludni. Másnap reggel elindultam iskolába. Bementem az ajtón. A folyosó tele volt. Elkezdtem megkeresni a termet ahol órám lesz. Nem jártam nagy sikerrel. Egy ismerős szagot éreztem. Körbe néztem és megláttam egy lányt. Engem nézett. Ekkor hirtelen beugrott. Ő lőtt rám az erdőben. Egy ideig még figyeltük egymást amíg meg nem jelent Scott és Stiles. Oda mentek a lányhoz Scott arcon puszilta? De ő egy vadász. Scott pedig vérfarkas. Ez nem normális dolog. Bármikor megölheti.
-Az a lány. -Mutatott felém. A fiúk hátra néztek. Elkezdtek integetni. Vissza intettem és elkezdtem tovább keresni a termet. Hirtelen valaki megfogta a vállam. Megfogtam a kezét, akkora erővel szorítottam meg hogy felüvöltött.
-Au!! -Üvöltötte Stiles.
-Basszus bocsi. Nem akartam ilyen erősen megfogni a kezed. Ugye nem tört el? -Kérdeztem.
-Nem. Csak rohadtul fáj. -Mondta.
-Nem akartam. Sajnálom. -Sütöttem le szemem.
-Nyugi, nincs semmi baj. Csak máskor azért ne csináld ezt. -Mosolygott. -Amúgy mostantól ide fogsz járni? -Kérdezte.
-Igen. -Válaszoltam.
-Eddig hova jártál suliba? -Na basszus most mit mondjak neki? Hogy nem jártam iskolába eddig?
-Nemtudod hol lesz matek óra? -Tereltem témát.
-De gyere.-Megfogta a kezem és elkezdett maga után húzni.
-Magamtól is tudok menni. -Forgattam a szemem. Ekkor elengedett.
-Itt vagyunk. -Mondta.
-Oké. Köszi hogy megmutattad. -Köszöntem meg neki. De ekkor megláttam azt a lányt aki meglőtt és bement a matek terembe. Végig figyeltem.
-Ő Allison. Jófej csaj. -Mondta Stiles.
-Jófej?! Kishíjján kinyírt. -Nevettem fel.
-Mivan? Ő lőtt meg téged? -Kérdezte kikerekedett szemekkel.
-Igen ő volt.
-Biztos volt rá oka.
-Mivan? Volt rá oka? Szoval te egy vérszomjas vérfarkasnak gondolsz aki mindenkit megtámad ha az utjában áll?! -Nagyon felhúzott.
-Nem így értettem. -Mondta. Éreztem a félelmét. Fél tőlem pedig semmit nem tettem vele. Azt hiszi egy vérszomjas farkas vagyok. Ez nagyon szarul esett. Bementem a terembe és leültem egy üres helyre. A másik padsorba leült Stiles elé pedig Scott. Még mielött bejött volna a tanár elmondta hogy Allison lőtt meg engem.
-Allison nem tenne ilyet. -Mondta Scott. Beszarás, mindenki azt hiszi hogy én vagyok a rossz?! Első óra sem kezdődött még el, de már most úgy érzem hogy rossz ötlet volt iskolába jönni.

A Legenda  [Teen Wolf Fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora