~Emili szemszöge~
Talán már vissza sem jönnek. Megint egyedül maradok. De legalább nem bántom őket. Hirtelen kopogtak. Kinyitottam az ajtót, Scott és Stiles álltak kint.
-Szia, bejöhetünk? -Kérdezte Scott.
-Sziasztok, gyertek csak. -Mosolyogtam.
-Szóval. -Kezdte el Scott.
-Tudjuk miről szól a legenda. -Fejezte be Stiles.
-Igaz az hogy egy nevelő otthonban gyilkoltál? -Kérdezte Scott.
-Igaz. De nem voltam magamnál.-Válaszoltam. Ekkor valaki kopogott. Oda mentem az ajtóhoz és kinyitottam. Egy férfi állt az ajtóban.
-Szia. Biztos te vagy Emili.-Mosolygott.
-Jónapot, igen én vagyok.
-Nyugodtan tegezz. Peter Hale vagyok. -Nyujtotta a kezét.
-Emili. -Fogtam vele kezet. Ekkor magához rántott majd a másik kezével megfogta a nyakam és felemelt. Elkezdtem fulladozni. Nem akartam átváltozni, de a saját életem múlt ezen. Karmaim megnőttek és Peter karjába mélyesztettem őket. Ő még mindig tartott nem érdekelte mit csinálok vele csak meg akart ölni. Nemtudtam mit tenni. Levegőért kapkodtam, de már hiába. Meg fogok halni.
Ekkor Scott neki ugrott így Peter elengedett. Lerogytam a földre és levegőért kapkodtam.
-Emili jól vagy?! -Jött oda Stiles. Én csak biccentettem. Hirtelen Scott felüvöltött. Mind a ketten oda kaptuk a fejünket. Scott a földön feküdt Peter pedig felénk lépkedet. Nem hagyhatom hogy megölje őket. Felálltam és elkezdtem felé futni.
-Emili. -Szólt valaki. Hátra néztem, de nem Stiles szólt. Mikor vissza néztem Peterre nem ő állt ott. Egy idegen férfi volt.
-Emili, gyere ide. -Mondta. Elkezdtem felé lépkedni, de mire oda értem volna újra Petert láttam. Elkezdtem morogni és neki támadtam. Egy mozdulattam leterítettem. Épp azon voltam hogy megölöm mikor Scott megszólalt.
-Ne öld meg. -Mondta.
-Miért ne?! Ő megölt volna minket szemrebbenés nélkül. -Morogtam.
-Emili. Ne tedd. -Szólt Stiles.
Ökölbe szorítottam a kezem és leütöttem Petert. Átváltoztam mégsem öltem meg senkit. Talán tényleg tudnak nekem segíteni.
STAI LEGGENDO
A Legenda [Teen Wolf Fanfiction]
Lupi mannariEmili Shmit egy különleges vérfarkas. Sokan azt hiszik hogy a legenda nem igaz. Ám Emili pontosan tudja hogy igaz, mivel ő maga a legenda.