Allison valakire egy íjjal céloz. Várja a megfelelő pillanatot és lő.
Az ébresztőm félbe szakította az álmom. De legalább emlékszem valamire.
Mikor elkészültem sietve mentem a suliba. Megláttam Scottékat. Éppen beszélgettek, oda mentem hozzájuk.
-Sziasztok, végre megtudtam valamit. -Mondtam. De ők meg sem hallották. -Scott? Stiles? Valaki? Hahó! -Integettem. Nem reagáltak semmit. Mi a franc történik?
-Szia! -Kiabált Lydia a hátam mögé. Oda kaptam a fejem és Allison sétált felénk.
Mi történik? Ez egy álom? Vagy meghaltam?
-Allison. -Mondta Scott, lehetett hallani a hangján hogy szomorú.
-Emili, meghalt. -Nézett rá Theo. A lány szemébe könnyek gyűltek. Stiles elviharzott, futottam utána. Bement az öltözőbe neki dőlt a falnak, ekkor legördült egy könnycsepp az arcán. Szép lassan a földre csúszott és az arcát a kezébe temette. Én csak néztem ahogy sír. Mikor leültem volna mellé letörölte könnyeit és kiment. Allison él, én pedig meghalltam. Rajtam kívül mindenki itt van. Kivéve Liamet. Ő hol van?
-Őt Scott sosem harapta meg, így nem ismeri senki a falkából. -Mondta egy férfi hang. Elkezdtem körbe nézni, de nem láttam sehol.
-Nem láthatsz Emili. Még nem. -Mondta.
-Ki vagy te? -Kérdeztem.
-Idővel megtudod. -Jött a válasz.
-Miért haltam meg? És Allison hogy hogy él? -Kérdeztem.
-Megmutattam neked hogy mi lenne akkor ha te haltál volna meg. -Mondta, ekkor felébredtem. Ez az egész csak álom volt.
Ránéztem az órámra ami 2:33-at mutatott. Felkeltem, felöltöztem, elpakoltam a könyveimet és elindultam Stileshoz. Pár perc gyaloglás után oda értem a házhoz. Nem akartam felkelteni senkit így bemásztam az ablakon. Hallottam ahogy Stiles szíve hevesen dobog. Ekkor leesett hogy Scott erre célzott.
-Stiles fent vagy? -Kérdeztem.
-Emili? -Hallottam rekedt hangját.
-Igen én vagyok. -Mondtam.
-Mit keresel itt hajnali háromkor? -Kérdezte és felkapcsolta a lámpát.
-Állmodtam valamit... -Elmeséltem neki az egész álmomat.
-Emili, én..-Kezdett bele de én félbeszakítottam.
-Nekem is tetszel Stiles. -Mondtam és mélyen a szemébe néztem. Elkezdett felém közeledni, ekkor valaki benyitott a szobába.
-Szia. -Mondta Scott. -Ó bocsi, megzavartam valamit? -Kérdezte.
-Nem, épp indulni akartam. Szóval sziasztok. -Mondtam és elindultam kifelé. Még vissza néztem, Stiles csalódottan nézett a szemembe.
Elindultam haza. Késöbb pedig elmentem a suliba.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Legenda [Teen Wolf Fanfiction]
Manusia SerigalaEmili Shmit egy különleges vérfarkas. Sokan azt hiszik hogy a legenda nem igaz. Ám Emili pontosan tudja hogy igaz, mivel ő maga a legenda.