Forty-One

1.6K 117 0
                                    

Másnap elmentem suliba. Mikor oda értem mégcsak Scott és Stiles voltak ott.
-Sziasztok. -Köszöntem vidáman.
-Szia. -Köszöntek egyszerre.
-Valaki nem látta Theot? -Kérdeztem.
-Nem. Azóta hogy elengedtük eltűnt. -Mondta Scott.
-De azóta a doktorokkal sem találkozott senki. -Szólt Stiles.
Ez egy jó hír, mivel így senkit nem bántanak majd. Pár perc múlva Lydia, Malia és Liam is megjöttek. Elmentünk órára. Még 10 perc volt csengetésig mikor elfogott egy furcsa érzés. Még sosem éreztem ilyet. Olyan mintha valami mindjárt történne. Ekkor Lydia felállt és üveges tekintettel bámult előre.
-Lydia jól vagy? -Kérdezte Scott. Ekkor egy hatalmasat sikított. A fülemhez kaptam a kezem. Borzasztó hangos volt. Mikor befejezte a sikítást észre vettem valamit. Amit az elöbb éreztem, eltűnt. Lydia sikított ami azt jelenti, hogy valaki meghalt. De ezt miért éreztem én is? Talán a szellemek miatt? Mert egy újabb szellem van a környéken?
Óra után mindent elmondtam a többieknek. Fogalmunk sincs mi ez, de iskola után elmegyunk Dr. Deatonhöz.
   
                    ~Órák után~

Elmentünk az állat klinikára, de Dr. Deaton sehol sem volt. Scott próbálta elérni mobilon, de nem vette fel. Úgy döntöttünk hogy haza megyünk és holnap visszajövünk. Ma ott alszom Stilesnál. Elkezdtünk tanulni, pár perc múlva arra lettem figyelmes hogy Stiles bámul.
-Mi az? -Kérdeztem.
-Olyan gyönyörű vagy. -Mondta és megcsókolt.
Nagyon szeretem Stilest. Ő az első aki iránt ezt érzem és akivel először csókolóztam. Soha nem akarom elveszíteni őt.
Még pár óráig beszélgettünk, utána Stiles karjaiban aludtam el. Itt biztonságban érzem magam.

A Legenda  [Teen Wolf Fanfiction]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt