Thirtheen

3.4K 185 0
                                    

Mikor Scotték házához értünk. Kiszálltunk az autóból amilyen gyorsan csak tudtunk. Nem kopogtunk, egyből berontottunk Stiles pedig futott fel az emeletre, mi rohantunk utána. A szobában Allison és Scott néztek értetlenül ránk.
-Allison. Te is itt vagy, szuper. -Mondta Stiles.
-El kell húznunk innen. Most! -Szólt Theo.
-Mit csináltatok? -Kérdezte Scott.
-Theot elkapták az alfák, elment Stileshoz viszont én is ott voltam, kiderült hogy engem akarnak megtalálni és követik Theot szóval elkezdtünk rohanni a Jeephez és ide jöttünk. -Hadartam el.
-Akkor nyomás. -Állt fel Allison. Elindultunk az autóhoz, beszálltunk és elindultunk.
-Most hova megyünk? -Kérdezte Stiles.
-Menjünk el Deatonhoz. Ott biztonságban leszünk. -Mondta Scott. Már majdnem ott voltunk, mikor valaki a kocsi elé ugrott. Stiles elrántotta a kormányt, még időben megálltunk mielött neki mentünk volna egy fának. Valaki kinyitotta a Jeep ajtaját és kirángatott onnan. A földre estem. Amikor felnéztem egy nő állt elöttem és Deucalion. Elkezdtem morogni, majd felálltam. A többiek mögöttem álltak.
-Csatkozz a falkámhoz. -Mondta Deucalion.
-Nem fogok.
-Akkor sajnos a barátaid bánják. -Szólt közbe a nő.
-Nem hagyom hogy bántsák őket. -Morogtam.
-Eldöntheted. Vagy csatlakozol vagy mindenkit megölünk aki számít neked. -Megfordultak és elindultak.
-Emili. -Mondta Allison. Hárta fordultam. -Meg fogjuk oldani. -Mosolygot.
-Ezt csak úgy lehet megoldani ha elmegyek. -Néztem végig mindenkin.
-Nem mehetsz el. Nem hagyhatsz itt minket. -Mondta Stiles.
-Tudjátok. A szüleim nevelő otthonba adtak. Miután átváltoztam megszöktem. Azóta abban faházban éltem egyedül, mindentől távol. Jobb lesz nekem ugyan úgy egyedül. Tudom hogy ti szerettek és már barátként tekintetek rám. A ti érdeketekben megyek el.
-Nem. Ha a barátunk vagy itt maradsz és kitalálunk valamit hogy mindenki megússza. -Mondta Theo. Mindenki engem nézett és várták a válaszom. Mégsem hagyhatom itt őket hiszen a barátaim.
-Rendben, maradok. -Mondtam.
Ezek után Stiles haza vitt mindenkit. Én ma ott alszom náluk. Nem akar egyedül hagyni így, hogy bármikor felbukkanhat Deucalion.

A Legenda  [Teen Wolf Fanfiction]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant