Thirty-Two

1.8K 138 2
                                    

Elkezdtem hallani valamit.
-Emili. Kellj fel. -Hallottam egy hangot. Hirtelen az illető keze csattant az arcomon. Kinyitottam a szemem. Ki más lehetett az mint Theo. Elkezdtem morogni.
-Na végre felkeltél. -Mondta.
-Mit akarsz? -Kérdeztem.
-Én semmit. De azthiszem a rém doktorok akarnak valamit. -Mutatott a háta mögé. Ott állt mögötte a három doktor.
-A vizsgálatok alapján nem felel meg. -Mondta az egyik.
-Theo rajtad a sor. -Mondta a másik. Ekkor Theonak megnőttek a karmai és belém mélyesztette őket. Fájdalmasan felkiálltottam.
-Theo.. fejezd...be. -Suttogtam.
-Neked már úgy is mindegy. -Mondta és megforgatta bennem a karmait. Még egy utolsót üvöltöttem mikor elsötétült minden. Megjelent elöttem Bratt, vagyis apa.
-Menj és nézz körbe. Nézd meg mi történik. -Mondta. Ekkor hirtelen Deatonnél voltam. Körbenéztem és mindenki itt volt. Scott, Stiles, Lydia, Liam és én. Az asztalon feküdtem. Halott vagyok, Theo megölt.
-Emili. -Suttogta Stiles és arcát a tenyerébe temette.
-Nem halhatott meg. -Mondta Liam. Oda lépett az asztalhoz. Ekkor megjelent mellettem apu.
-Tudsz nekik üzenni. -Mondta.
-Hogyan? -Kérdeztem.
-A bansheen keresztül. -Válaszolt. Oda léptem Lydiához.
-Lydia. Lydia hallasz? -Kérdeztem. Nem reagált semmit. Megfogtam a vállát ekkor körbe nézett.
-Lydia. -Mondtam.
-Emili? Te vagy az? -Kérdezte. Mindenki Lydiára nézett.
-Igen én vagyok. -Válaszoltam.
-Mi történt? -Kérdezte.
-A rémdoktorok elraboltak. Azt mondták hogy a vizsgálatok alapján nem felelek meg aztán Theo pedig megölt. -Meséltem el.
-Valahogy vissza hozunk. -Mondta.
-Nem tudtok. -Mondtam csalódottan.
-Ami azt illeti de. -Szólt apa.
-Hogyan? -Kérdeztem.
-Menj az asztalhoz. -Modta én pedig oda lépkedtem.-Fogd meg a kezed és koncentrálj. Tudom hogy sikerülni fog. -Mondta és eltűnt. Megfogtam a holttestem kezét és lehunytam a szemem. Koncentráltam ahogy tudtam de nem sikerült. Mikor kinyitottam a szemem azt vettem észre hogy az asztalon fekszem. Felültem és mindenki felém kapta a tekintetét. Sikerült. 
-Emili! -Lepődött meg Stiles. Felállt és megölelt. Eltoltam magamtól és a szemébe néztem.
-Szeretlek. -Suttogtam.
-Én is. -Mondta. Elkezdett felém közeledni. Lehunytam a szemem majd megcsókolt.

A Legenda  [Teen Wolf Fanfiction]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora