Másnap elmeséltünk mindent a többieknek.
-Na akkor benne vagytok? -Kérdezte Stiles.
-Szerintem semmi szükség kémkedni utána. -Szólt Scott.
-Én jövök. -Vállalkozott Liam.
-Én Scottal tartok. -Mondta Lydia.
Becsengettek mi pedig elmentünk órára. Gyorsan teltek egészen a lyukas óráig. Scott, Stiles és Liam kimentek edzeni. Lydia és én pedig elmentünk a könyvtárba.
Az egyik sor végén megláttam Theot. Figyeltem egy darabig. Amikor felnézett a könyvből. Felém intett és eltünt a sorok között. Utána indultam de nem találtam mást csak egy könyvet a földön. A könyv címe A rettegés doktorai. Érdekesen hangzik. Felvettem és elraktam a táskámba.
Úgy gondoltam hogy kimegyek megnézem mit csinálnak a pályán a fiúk. Kimentem és leültem egy székre. Scott rám nézett és oda ment Liamhez.
-Szerintem ne menj el suli után velük.Theoban megbízhatunk. -Mondta Scott.
-De nem ismerjük. Inkább velük megyek. -Mondta neki Liam és odébb sétált. Elkezdtem rázni a fejemet.
-Mi az? -Hallottam egy hangot a hátam mögül. Hátra pillantottam és Stiles nézett vissza rám.
-Semmi. -Mosolyogtam.
-Akkor miért ráztad a fejed? -Vigyorodott el.
-Scott le akarja beszélni Liamat arról hogy eljöjjön velünk suli után. -Mondtam.
-Az elöbb még Scott Theoval beszélgetett.
-Hát persze. Theo ellenünk akarja fordítani Scottot. -Mondtam.
-Akkor minél hamarabb tennünk kell valamit. -Mondta Stiles.
Suli után követtük Theot. Újra elment a folyóhoz aztán pedig haza. A házuktól nem messze álltunk meg a Jeeppel. Vártuk hogy Theo hátha elmegy még valahova. Háromnegyed óra múlva kinyílt az ajtó. Theo lépett ki rajta.
-Ott van. -Mondta Liam.
-Akkor nyomás utána. -Indította el a Jeepet Stiles. Már vagy fél órája követtük mikor bekanyarodott az egyik utcába. Mikor oda értünk sehol sem volt.
-A francba! -Idegeskedett Stiles.
-Hogyan tűnt el ilyen gyorsan? -Értetlenkedett Liam.
Ezután haza mentünk. Nemtudjuk hova lett Theo. De legközelebb nem veszítjük szem elől.
ESTÁS LEYENDO
A Legenda [Teen Wolf Fanfiction]
Hombres LoboEmili Shmit egy különleges vérfarkas. Sokan azt hiszik hogy a legenda nem igaz. Ám Emili pontosan tudja hogy igaz, mivel ő maga a legenda.