Seven

4.3K 253 2
                                    

-Ti-ti hogy kerültök ide és hogy találtátok meg a házat?-Dadogtam.
-Miután kiraktalak elmentem értük, Scott pedig a szagod alapján ide talált. -Mondta Stiles.
-Nem kéne itt lennetek. Menjetek el. -Mondtam és becsuktam az ajtót.
Vagyis csak akartam mert valaki oda rakta a lábát. Az valaki pedig Scott volt.
-Kérlek engedj be minket. Beszélnünk kell veled. -Mondta Allison.
Nem szóltam egy szót sem csak kinyitottam az ajtót. Mindenki bejött és elkezdtek körbe nézni.
-Te egyedül laksz itt? -Kérdezte Lydia.
-Igen. -Válaszoltam.
-A szüleid hol vannak és miért kerülsz minket? -Nézett mélyen a szemembe.
-Nem akarom hogy közel kerüljetek hozzám. Bántanálak titeket, ezt pedig nem akarom.-Mondtam, az első kérdésére pedig nem vákaszoltam.
-Dehogy bántanál minket. Mi segítenénk megtanulni irányítani a farkas éned. -Mondta Scott.
-Ebben nem tudtok segíteni. A farkas énemet már megtanultam irányítani. -Ők nem értik. Semmit nem tudnak az egészről.
-Akkor mégis miről beszélsz? -Nézett rám Stiles értetlenül.
-A legendáról.
-Milyen legendáról? -Kérdezte Allison.
-Keresseték meg. Egy könyv aminek a címe Blood. De ezt csak olyan embernél találjátok aki tud minden természetfelettiről. Most kérlek menjetek el. -Mondtam és kinyitottam az ajtót. -Sziasztok. -Köszöntem el.
-Szia. -Köszönt mindenki.
-Emili. Segítünk...ígérem. -Fordult vissza Lydia. Én csak biccentettem és becsuktam az ajtót. Nem hiszem hogy megtalálják a könyvet. De nem is baj. Én nem fogom elmondani nekik, így minden ugyan úgy titokban marad.

A Legenda  [Teen Wolf Fanfiction]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang