Kimentünk a szobából majd Scott megszólalt.
-Szerintem segíts neki. Kitudja mire készülnek. -Mondta.
-Felesleges kimennetek, innen is hallom hogy mit mondotok. -Kiabált ki Theo a szobából. Én csak megforgattam a szemem és vissza húztam a fiúkat a szobába.
-Ugye tudod hogy nem tudsz átverni? -Kérdeztem. Értetlenül nézett rám. -A húgod itt van veled és ezután sem fog elmenni, szóval ha valami olyat csinálsz akkor folytatja tovább. -Magyaráztam.
-Rendben. -Mondta Theo.
-Apu, kérlek segíts. -Suttogtam.
-Már megbeszéltem a lánnyal. Most Theo jön. -Hallottam a hangját. Én csak biccentettem.
-Haljuk mire készülnek. -Fordultam Theo felé.
-Ennyi volt? -Kérdezte meglepetten.
-Igen. Miért mire számítottál? Hogy majd órákig el csevegek a halott testvéreddel? -Kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Ami azt illeti, igen. -Mondta. -Na de most akkor kezdjük el. A rém doktorok a fenevadat akarják létre hozni. Újjá akarják teremteni. Én voltam az első akin ezt megpróbálták. Mint látjátok csak egy átlagos vérfarkas lettem. -Fejezte be.
-Milyen fenevadat? Hány emberrel csinálták meg ugyan azt mint veled? -Kérdezte Stiles.
-A Gévaudan-i fenevad. Körülbelül egy tucattal. -Mondta.
-Meg kell őket állítanunk. -Mondta Scott.
-Nem tudjátok. A segítségem nélkül nem. -Vágott közbe Theo.
-Csak nekem van olyan érzésem hogy ezt meg fogjuk bánni? -Kérdezte Stiles.
-Nem, nem csak neked. -Válaszoltam.
Ezután Theot elengedtük. Én elmentem Stilesal hozzájuk.
-Tudod, már elég régóta meg szerettem volna ezt tenni. -Mondta és kiment a szobából. Értetlenül néztem a szoba ajtót. Hallottam ahogy visszafele lépked. A szobába egy hatalmad rózsa csokorral tért vissza.
-Emili, lennél a barátnőm? -Kérdezte. A szívem majd kiugrott a helyéről a pulzusom nőtt. Át fogok változni. Láttam hogy aggódva néz rám.
-Jól érzed magad? -Kérdezte. Megráztam a fejem. Leültem az ágyra. Stiles megállt elöttem. Mélyen néztem a szemébe. Már egyáltalán nem éreztem azt hogy át fogok változni.
-Igen Stiles, leszek a barátnőd. -Mondtam. Ekkor elmosolyodott. Én is mosolyra húztam a számat, ezután megcsókolt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Legenda [Teen Wolf Fanfiction]
LobisomemEmili Shmit egy különleges vérfarkas. Sokan azt hiszik hogy a legenda nem igaz. Ám Emili pontosan tudja hogy igaz, mivel ő maga a legenda.