Kapitola II

1.5K 124 17
                                    

     Něco mi zavrčelo do ucha. A kdo jiný, než vlk. Než jsem stačila cokoliv říct, zaštěkal jiný: "Héj, Drápe! Musíme jít do tábora, než nás ta voda smete!" Bílý vlk, který mě povalil, tedy Dráp, mu s vrčením odpověděl: "Ale notak, Shay! Je tu nějaká vlčice, nemůžeme jí nechat jen tak!" "Tak ji vemem do tábora a alfa rozhodne," odsekl tmavý vlk, tedy Shay. Dráp něco zamumlal a za zátylek mě zvednul na tlapy. "Půjdeš s námi do tábora a alfa o tvém osudu rozhodne. Pokud se pokusíš utéct, jsi mrtvá!" zavrčel a já v rychlosti přikývla.

    Šli jsme vedle sebe, já samozdřejmě uprostřed, abych neutekla. Naše srst byla celá mokrá a slepená k sobě, takže jsme vypadali jako strašidla. Vystoupali jsme na menší kopeček, v jehož polovině byla jeskyně. Kolem ní bylo několik děr, nejspíše vchodů do nor. Těsně u vchodu do jeskyně byla černá fena s bílou skvrnou na hrudi. "Tak tady jsme..." zamumlala "Už jsme se báli, že jste  se ztratili. A..." zarazila se při pohledu na mě "Kdo je tohle?" naklonila tázavě hlavu. "Všechno vysvětlíme vevnitř," zakňučel Shay "Pokud nám dovolíš vstoupit, beto," dodal rychle. Takže ta fena je beta? "Jistě, že můžete, už je tam celá smečka" otočila se a vstoupila do jeskyně, následovaná námi.

     Prošli jsme jeskyní až k větší dutině, kde bylo několik vlků a psů. Zhluboka jsem se nadechla. U stěny byl velký balvan, na kterém seděl vlk, černý jako noc, pouze hrudník a břicho měl světlejší. Jeho oči byli neobvyklé, oranžové. Nasucho jsem polkla. Vedle něj si sedla fena, co byla u vchodu. Ten vlk mě přejel pohledem a pak zlostně zavrčel: "Koho jste to přivedli? Měli jste hlídat hranice, nikoliv přivést nějakou vlčici!" Já stáhla ocas a sklopila uši. "Omlouváme se, alfo!" zakňučel Dráp. Dobře, toto je jejich alfa... "Našli jsme ji na našem území, když začalo pršet. Normálně bychom to asi vyřešili samy, ale kvůli dešti jsme spěchali sem. Proto rozhodnutí necháváme na vás, co s ní bude, máte největší právo!" přitom se krčil a snažil se mu nedívat do očí.

     Až teď jsem si dovolila se poohlédnout po ostatních. Byli tam, kromě Shaye, Drápa, alfy a bety ještě dva psi a vlčice. Jeden pes byl menší, bílý s černými fleky a tupým čumákem. Druhý byl taky podobně zbarvený s modrýma očima. Ale větší, mnohem. A hustčí srstí. Vlčice zase byla... no... taková zrzavo-hnědá. Koukala zlověstným pohledem. U tlap se jí krčili tři vlčata.

     V rychlosti jsem se zase otočila, aby se nic nestalo. Alfa se zrovna na mě koukl. "Co jsi tu chtěla?" zavrčel. Polkla jsem a spustila: "Nějakou dobu jsem žila jako samotář, protože jsem se smečce ztratila a již ji nenašla." Zalhala jsem trochu. "A pak jsem dorazila na toto území. Myslela jsem... No..." nervózně jsem se ohlédla: "že bych se mohla přidat," Špitla jsem.
Alfa přimouřil oči. Seskočil z kamene a začal chodit kolem mě. "A jak mohu mít jistotu, že nás nezradíš? Postaráš o smečku? Jestli umíš lovit a bránit se? Jak mohu mít jistotu, že tady budeš platná?" Vzpřímeně jsem seděla. "Můžete mne vyzkoušet!" dostala jsem ze sebe. Černý vlk zamručel, ale fena, beta vyskočila z kamene a dopadla na mne. Hned se mi podlomily tlapy a spadla jsem. Brala jsem to jako útok.
Protočila jsem se na záda a tak ji mohla kousnout do břicha. Což jsem udělala. A nepustila. Beta naštvaně zavrčela a hryzla mi do hrudníku. Sakra! Zaúpěla jsem a pustila ji. Pořád jsem byla pod ní, proto jsem se zadníma packama opřela o její břicho. Černá fena s hlasitým BUM dopadla na kamennou zem. V jeskyni bylo v tu ránu ticho. Psi i vlci umlkli a jen překvapeně koukali. Jediné, co bylo slyšet, byl padající déšť z venku a někde zahřmělo.
Beta se zvedla, otřepala se a přišla k alfě. "Bojovat i bránit se očividně umí," zamumlala: "ale lov nevím..." Alfa přikývnul. "Alfo?" Řekl pes plemena huskyho: "pokud žila jako samotář, musela umět lovit!" Černý vlk souhlasně zamručel.
"Pokud jsi byla ve smečce, jistě víš, jak to tady chodí! Řekni něco o postavení." Něco jsem zamumlala a pak zpustila: "No, nejnižší postavení je omega. Dostává jídlo jako poslední, tedy to, co zbyde. Vyšší postavení je hlídka. Chodí nejlépe po skupinkách kolem teritoria, značkují ho a upozorní na vetřelce..." Stejně jako Shay a Dráp. Alfa přikývl a já pokračovala: "Pak jsou lovci. Nižší podtavení než oni lovit nesmějí. Lovit chodí odpoledne a večer se z úlovků nají celá smečka. Nejvyšší postavení je alfa." Podívala jsem se na něj: "Alfa je vůdce a rozhoduje o osudu smečky. Jeho zástupce, poradce je beta." Černá fena se hrdě napřímila.
Alfa si mě chvíli prohlížel. Nakonec se rozhodl: "dobře, můžeš se přidat. Ale začneš na nejnižším místě hlídky."
Normálně bych se k němu rozeběhla a moc děkovala, ale místo toho jsem se předním jen uklonila: "Děkuji, alfo."
Ostatní ze smečky souhlasně zaštělali a já se začala seznamovat...

DOPORUČUJI PŘEČÍST!

Alfa
Černý vlk s šedým břichem a hrudí. Má neobvyklé oranžové oči.

Beta
Černá německá doga s bílým flekem na hrudi. Fena.

Lovci
Tesák
První lovec, jeho vzhled je typický pro rasu haskyho. Obě oči má tmavě modré.
Nix
Nix je zrzavo-hnědá vlčice, majíc tři vlčata s Drápem.

Hlídky
Dráp
Šedo-bílý vlk, který má jen polovinu ocasu a jizvu přes oko. S Nix má tři vlčata.

Shay [šaj]
Tmavý vlk, který je trochu plachý. Má však výborný čich.

Nirra
Polární vlčice, která je tu nová.
Příběh psán z jejího pohledu.

Omega
Bílý pes s černými fleky a tupým čumákem. Je rasy Anglický bulteriér.

Mé vlčí já - QueenKde žijí příběhy. Začni objevovat