Kapitola IX

862 97 11
                                    

     Tesák a Dráp táhli koloucha. Je to dobrá kořist, ale srna by byla lepší. Ale to nevadí. Shay běhal dopředu a upozorňoval Nix na kořist. Beta už cestou chytila dva zajíce. Já zrovna dohonila hnědou lasičku a zakousla ji. Zrzavo-hnědá vlčice chytla dvě hubenější veverky. Když jsme došli do tábora, dali jsme úlovek na jednu hromadu. Ještě nebyl čas jídla. Beta šla k alfovi a něco s ním rozmlouvala. Dráp a Nix si šli hrát s, celku velkými, vlčaty. A Shay s Tesákem zamířili do lesa.
     Rozhlédla jsem se po táboře. Hlídku měli Trn a Luna. Omega zrovna přinesl mech a Kiera ho dala do nory. Pak tam se štěňaty zalezla. Flek přišel ke mě: "Tak co lov?" "Vcelku dobré, támhle je kořist," ukázala jsem čumákem na hromadu. Pes přikývl a někam odešel. Pohledem jsem našla Auru a Rebela. Zrovna spolu cvičili boj. Přišla jsem k nim. Když mě fena spozorovala, odstrčila psa od sebe a koukla na mě: "Děje se něco?" "No... Ani ne. Jen, jak se vám tu líbí?" "Sice jsme tu první den, ale zatím dobré." Rebel zavrčel: "Dobré? Pf... Z alfy je omega a z nás hlídka." Podívala jsem se mu do očí: "Když prosil, aby jsme vás přijali, musel počítat s riziky. A navíc..." Než jsem stačila dopovědět, zavrčel zas: "My jsme hlídací psi! Brzy vás porazíme a budeme lovci. Z vaší alfy omega a ze mě alfa!" Pak se napřímil, aby vypadal hrozivě. Zvedla jsem se taky, byla jsem o trochu vyšší. Podívala jsem se mu do očí: "Ty jsi jen pes," udělala jsem krok dopředu: "Já zase vlk! Nás jen tak neporazíš, nejsi dost silný..." Než stačil odpovědět, uslyšela jsem výt alfu. Jídlo. Naposledy jsem zavrčela a pak běžela k alfě.
     Sedli nebo lehli jsme si do kruhu. Byli tu už všichni. "Dnes se dobře najíme," štěkl alfa a šel ke kolouchovi. Nerozmýšlel se a vzal si kus boku. Nikdo si neodvážil vzít, než dojedl. Poté šel ještě k zajícům. Jestli je sní... Ale stáhl je z kůže, tedy i kožešiny. Možná na pojmenování vlčat. Beta a první lovec si vzali taky z koloucha. "Nirro," koukla na mě beta. Vstala jsem a šla ke kořisti, ale v tom vstal i Rebel. Pohrdavě zavrčel a chystal se vzít maso. Jen co se ho ale dotknul, beta chtěla vyskočit. Ale já byla rychlejší.
     Skočila jsem po jeho boku s srazila ho k zemi. Zakousla jsem se mu do ramene. Pes zavyl a drápem mě seknul do čenichu, ale slabě. Vzala jsem ho za zátylek. Byl sice těžký, ale já tak zuřivá! Jídlo mi brát nebude!  I když je nějaký hlídač! Začala jsem s ním házet a pak ho pustila na zem. Nedala jsem mu možnost se bránit. Zuby jsem mu přejela přes nechráněný krk. Alfa se jen pobaveně díval. Nakonec jsem se mu zakousla do ucha a nechala ho.
     Vrátila jsem se k jídlu a vytrhla z koloucha kus masa. Bylo mi jedno, co jsem předtím udělala. Ostatní na mě ohromeně koukali. "No..." ozvala se beta: "jsi na řadě, Nix." Ta se štěňaty skoro dojedla koloucha. Zase. Opět nebrali ohledy na ostatní. Kdyby byli šetrnější, měli by koloucha i všichni průzkumníci. Pak Dráp snědl zbytky z něj a Shay kus zajíce. Flek ho s chutí dojedl. Poprvé nejedl poslední. Nyní byla na řadě Kiera. Ta se rozmýšlela a snědla veverku. Poté lehla na bok a začala kojit mladé. Luna snědla celou druhou veverku. Šíp byl šetrnější a snědl jen část lasice, kterou dojedl Trn. Málem mi spadla čelist. Opravdu si teď vzali drobnou kořist, když měli k dispozici celého zajíce? Ostatní lovci i průzkumníci byli podle pohledu taky zmateni. Beta se koukla nervózně na alfu. Černý vlk po chvíli přikývnul: "pokračujte." Aura snědla přední nohy a to, co šlo sníst z hlavy. Rebel, poslední hlídkař, dojedl zadní končetiny. To už jsem byla úplně mimo. Oni nechali omeze nejlepší část?! To už beta nevydržela a šla k hlídacímu psu: "To, že jsi byl jejich alfa neznamená, že jim budeš domlouvat, aby ti nechali nejvíce jídla!" zavrčela mu do očí. Nevím, zda se domlouval, ale něco pravdy na tom bude. Pak černá fena odtrhla velkou část zajíce a koukla k alfovi. Vlk nic nenamítal. Šla ke Kieře, která dokojila, a hodila jí maso ze zajíce. "Abys měla dost mléka pro mladé," ušklíbla se a sedla si zpět k vůdci. Celá smečka otočila pohled k zírajícímu omegovi. Ten poté dojedl to, co mu beta nechala. Kiera s chutí snědla maso, co získala.
Všichni jsme se odebrali do doupat, jen Aura měla hlídku. Udělala jsem kolečko, lehla si a pomalu usnula.
Běžela jsem v lese. V tom tajemném z mých snů. Nemohla jsem uvěřit, jak rychle běžím. Za mnou se opět ozvalo šustění. Ale pak kolem mne prolétla tmavá šedá šmouha. A pak se zhmotnila do bílé vlčice, co běžela vedle mě. Poznala jsem ji. Byla to má matka. "Ty jsi ta temnota, Nirro. To ty přineseš zkázu."  
     Vyskočila jsem na nohy. Srdce mi bušilo až v krku a já byla dezorientovaná. Až po chvíli jsem si uvědomila, že jsem v noře lovců. Snad jsem nikoho nevzbudila. Vyšla jsem ven na čerstvý vzduch. Co ten sen mohl znamenat? Proč bych byla já temnota... Naštěstí mě brzy přepadl spánek a já šla zase spát. Nechtěla jsem o tom moc přemýšlet.
Ráno nebylo zrovna příjemné. Místo toho, aby mne probudily paprsky Slunce, jsem uslyšela štěkot z venčí. Vedle mne byl Tesák, taky překvapený. "Jdeme tam," pobídl mě. Přikývla jsem. Venku stálo několik členů: Nix, Flek, Shay a Šíp na jedné straně, Rebel, omega a Trn na druhé. "Byla v právu!" štěkl Shay: "Může ti dělat, co chce!" "Jen tak brát jídlo?!" zavrčel Rebel. "To je směšné!" dokončil ho Trn. "Tys nás nutil, abychom ti nechali jídlo! Kvůli tomu jsem se nenajedl!" dohadoval se Šíp. "Aby ne, jsem silnější!" štěkl omega. Nervózně jsem koukla po táboře. Aura a Luna měli hlídku, ale poslouchali. Dráp něco říkal vlčatům a Kiera vzala mladé zpět do nory. Kde je alfa? A beta?
Konečně jsem je uviděla. Vyšli ven. Alfa se jen líně protáhl a šel zpět do jeskyně. Jemu je ta hádka jedno?! Naštěstí beta neváhala a okamžitě se rozeběhla k nám.

Lidi, potřebuji pomoc xP Napište mi do komentářů tři jména pro vlky/psi. Prosím. Ale aby nebyli z knížky Zákon smečky.
Děkuji, Ester810

Mé vlčí já - QueenKde žijí příběhy. Začni objevovat