Slova nakonec

941 123 19
                                    




Tak je to tady. Poprvé jsem dokončila svojí knihu, kterou jsem dělala pravidelně. Abych pravdu řekla, jsem na sebe pyšná, ale zárověň vím, že to má své chyby.

Čeká mě pár důležitých úkolů... Jako první si přečtu celou knihu znova a opravím nesrovnalosti. Zadruhé upravím popisek. Ten nynější není moc povedený a já ho hodlám zlepšit. Také udělám korekci.

A ještě něco. Ze srnek se tady stanou především soby. Proč? Srny žijí v Evropě, ale Nirra ne. Neprozradím vám, kde přesně, ale je to na severu S. Ameriky, tudíž na území Kanady či Aljašky. Tam srny nejsou, ale soby ano.


A co vlastně říct nakonec? Můžete se těšit na další díl, již mám připravený název a budu schánět cover. V komentářích se můžete vyjádřit, co si o knize myslíte, zda se vám líbí či ne, zda konec byl podle vašich představ nebo jsem vás naopak překvapila.

Také chci poděkovat těmto lidem:

DarowWolf Darow, ty jsi byla mojí podporou už od začátku. Děkuji ti moc.

Irethis Tobě moc děkuji za krásný cover, máš krásnou grafiku.

@Donutek5 Děkuji za tvé komentáře, zahřejou u srdce.

A také pak děkuji dalším čtenářům, jako třeba @LadyMomok @Spirit_Pony, a další za vaše hlasy.


S láskou se loučí Ester810



































PS: stále si všímám, že toto někteří čtou, ale hlasy nedávají. Nechci ale jmenovat, však pár lidí mám. Nechci být vlezlá, ale za ty hodiny, co jsem za to dala jedno kliknutí nezabije. Napravíte to? Předem děkuji.

Mé vlčí já - QueenKde žijí příběhy. Začni objevovat