Kapitola XI

729 94 5
                                    

     Sedla jsem si vedle ostatních. U souboje mezi Nix a Rebelem tu byl ještě jen Šíp a Kiera. Alfa se na ně podíval. "Ať je tento souboj férový a vyhraje lepší!" Pak udělal krok zpět. Věděla jsem, že proti Rebelovi to nebude lehké, ale přece jenom, když jsem na něj při jídle zaútočila, byl dost neohrabanej. A Nix je vlk.
     Hnědá vlčice napnula svaly a podívala se protivníkovi do očí. Ten otevřel tlamu, aby něco řekl, ale v tu chvíli na něj Nix skočila. Zakousla se mu do ramene a hlídací pes zakňučel. Snažil se jí setřást, ale vlčice držela. V tu chvíli se jí tedy zakousl do boku. Muselo to dost bolet, prý mají silný stisk. A taky že jo. Nix ho pustila a zavyla bolestí. "Cha, vyhraju!" chvástal se Rebel: "A pak pokoušu i tvá vlčata!" V tu chvíli se mu vlčice podívala do očí a ztěžka oddechovala. Pak v rychlosti vyskočila a zakousla se psovi do boku. Než stačil cokoliv udělat, pustila ho a chytla ho za zadní packu. Rychle škubla a tím psa schodila na zem. "Stop!" vyštěkl alfa: "Nix si uhájila své místo!" Přišla ke mě Kiera: "To ten mateřský pud," zamručela a já přikývla. Matky dokážou cokoliv, aby ochránila vlčata. Doklusala k nám beta a pak i Tesák se zprávou, že souboj je dokončen. Pak se ještě na něčem domlouvali.
     Schromáždili jsme se v kruhu kolem tří nejvýše postavených. Tesák a alfa stáli proti sobě a mezi nimi beta. "Poslouchejte! Omega si vybojoval místo průzkumníka a proto se posouvá nad Fleka. Trn také vyhrál, takže se posouvá nad Shaye. Protože potřebujeme hlídkaře, stává se Flek prvním hlídkařem. Nix uhájila své místo, proto je stále lovcem. A protože Omega už není omega, ale..." podívala se na psa, který zašeptal: "Shadow." Černá doga přikývla: "ale Shadow, stává se Rebel omegou." "Tak to tedy ne!" vyštěkl pes: "vyzívám na souboj Šípa!" "Nepřijímám..." řekl skroušeně jezevčík, aby ne, neměl by asi šanci. "Dobře. Šíp se stává Omegou a Rebel zůstává hlídkařem. A Aura se stává prvním lovcem, protože Tesák odmítl. A nyní bude souboj mezi Alfou a Tesákem o vůdcovství..."
Jen co to smečka slyšela, tak se podívala na ty, co budou mezi sebou bojovat. Černý vlk byl naježený a svýma oranžovýma očima propaloval psa proti němu. Ten byl klidný, měl napnuté svaly a byl připraven bojovat. Beta se na ně nejistě podívala a pak zaštěkala: "Nechť vyhraje lepší vůdce! Začněte!"
Na akci se nemuselo dlouho čekat. Alfa rychle vyskočil a dopadl na Tesáka. Ten sebou začal škubat, až vlka schodil. Ten však zase zaútočil, tentokrát na tlapy. Podrazil je a husky spadl na zem. Alfa se mu zakousnul do boku, avšak Tesák sebou začal zmítat a jeho tesáky si našly tlapu protivníka. Prý je má velmi ostré, proto to jméno. Vlk zakňučel, ale hned na to mu opětoval kousnutí. Stala se z nich černo-šedo-bílá chlupatá koule.
Až teď jsem se koukla, kdo je vedle mě. Napravo tam byl Shay, který očividně fandil alfovi a vlevo zase Aura, ta očividně Tesákovi. Já sama pořádně nevím. Každý má své plus i mínus. Chvíli jsem pozorovala jen občasně, ale pak jsem zpozornila, když beta ostře vyštěkla s tím, že boj musí skončit. Alfa měl v černé srsti krev a byl dost pokousaný na zadní pacce a hrudi. Ale Tesák na tom byl hůř. Mnohem hůř. Bok se mu pomalu zvedal a měl škrápance na čenichu a krku. Z boku tekla krev a kousence byli téměř všude. Těžce dýchal a občas zasípal. A narozdíl od černého vlka- ležel. "Myslím, že to stačí na to, že alfa uhájil své místo. Tesáku, teď máš šanci se vzdát s tím, že přežiješ," oznámila beta. Všichni napjatě sledovali situaci. Černá fena měla pravdu. Kdyby boj pokračova, alfa by nejspíše Tesáka zakousnul. "Dobře..." vydechl nakonec husky. Bylo vidět, že nerad, ale musel. Pomalu se zvednul do sedu. Alfa na něj pohlédl zlostným pohlemem: "Kdyby beta nezakročila, byl bys mrtvý pes. Toho si važ. A teď tě vyhošťuji ze smečky! Zmiz a dokud tu budu já, tak se nevracej!" vyštěkl jasným hlasem. Husky ostražitě přikývl. Zvedl se na všechny čtyři a v rychlosti doběhl do místa, kam se dává potrava. Ostatní lovci totiž předtím ještě z lovu přinesli tři zajíce, dvě myši a vypasenou veverku. Tesák popadl dva zajíce a už zmizel v lese. Shay za ním chtěl běžet, ale Aura ho zastavila. "Doufám, že jste to všichni pochopili jako upozornění," zavrčel černý vlk s pohledem na Shadowa, který přikývl. "Em..." zamručela beta a ukázala k jídlu. "Půjdeme jíst," oznámil alfa a společně se smečkou jsme si sedli do kruhu kolem jídla. "A ještě něco," oznámil: "Vlčata dnes budou jíst již jako normální vlci. Budou jíst před onegou, pořadí si sami určí. Zároveň, než se do masa zakousnou, vysloví své nové, dospělé jméno." Vlčata zavrtěla ocasem a Nix se hrdě napnula. Pokud si myslíte, že by pojmenování mělo být nějaké slavnostní, tak se mílíte. Udělá se to prostě při večeři a basta.
     Jako první přistoupil k jídlu nečekaně alfa. Černý vlk s černýma očima se rozhlédnul po kořisti a pak si utrhl kus boku ze srny. Vychutnával si každé sousto jakožto správný alfa. Pak přistoupila beta. Černá německá doga se spokojeně zakousla do břicha zvířete. Nyní byla na řadě Aura. Hnědá hlídací fena, která se čerstvě stala prvním lovcem, přistoupila ke kořisti a utrhla si také ze srny. Pak jsem byla na řadě já. Oblízla jsem si tlamu a utrhla si kus z břicha srny. Poté šla hnědo-zrzavá vlčice Nix. Poté byli na řadě průzkumníci. Jako první jedl bývalí alfa psí smečky Shadow, pak bílí vlk Dráp, německý ovčát Trn a tmavý vlk Shay. Když přišla řada na hlídkaře, ze srny zbyl jeden zajíc, dvě myši, vypasená veverka a trochu masa ze srny pro tak dva členy. První přistoupil tedy Flek, středně velký flekatý pes s tupým čumákem a vzal si ze srny. Pak to pokračovalo Kierou, která je dalmatín, Luna, border kolie, a Rebel, který zůstal opět jako poslední hlídkař, což se ale teď změnilo.

     Z hloučku vyšla Skvrnka a střihla svým bílým uchem. Neposeda se taky zvedl, ale mladá vlčice na něj výhružně zavrčela a vycenila tesáky, takže si její bratr zase sedl. "Vybírám si jméno Záře!" řekla rozhodně: "Mé bílé skvrny jako by rostli. Jsou jako záře, která bojuje o to, aby zářila ještě víc. A bojovat budu!" poté se zakousla do vypasené veverky. Snědla z ní asi polovina. Zamyslela jsem se nad jejím jménem. Je to zajímavý nápad. Pak se zvedl Neposeda. "Vybírám si jméne Moon. Něco ve mě mi říká, že je to bratr Měsíčního vlka, ne-li ten samí. A má bílá skvrna na šedém kožichu simbolizuje Měsíc, který je jasně vidět na noční obloze," poté dojedl zadní packu ze zajíce, která zbyla. Jako by se spolu o tom radili. Dvě jména podle skvrny a podle něčeho, co je jasně vidět. A nakonec Zrzka. Trochu nervózně se rozhlédla po ostatních, ale jakmile uviděla své rodiče, kteří jí pohledem podoprovali, hrdě došla ke zbytku kořisti. "Mé nové jméno je... Bojovnice. Nemyslím však bojovnice v boji, ale bojovnice v duši a za život. Nikdy se nevzdám," s tímto dojedla zbytek veverky a myš. Zkoumavě jsem pozorovala vlčata. Už tedy žádna Skvrnka, Neposeda a Zrzka. Ne. Nyní Záře, Moon a Bojovnice.

A jako poslední Šíp, nová omega. Na něj zbyla myš. "Jde se spát. A Flek ještě rozdělí noční hlídky."


Máte mě rádi? Cože, ne? Jo aha, on vyhrál alfa, nikoliv Tesák...
No, než odstraníte knihu z knihovny, napíšu důvod:
Dala jsem pravej opak vašich odpovědí na otázku. (Kdyby jste volili alfu, vyhrál by Tesák.) A proč? Chci udělat knihu zajímavější a kdybych to udělala podle vás, měli byste vlastně velký spoiler.

S láskou Ester810


Ps: Do příběhu jsem zakomponovala seznam postav. Chcete ho napsat zvlášť nebo se v tom vyznáte?

Mé vlčí já - QueenKde žijí příběhy. Začni objevovat