Chtěla jsem vyskočit. Chtěla jsem zaštěkat. Chtěla jsem zavrčet. Vlastně cokoliv. Nechápala jsem to. Co se vlastně děje? Proč beta zabila alfu? Chtěla ho sesadit z funkce? Nebo se jen bránila? Tolik otázek, žádná odpověď. Než jsem stačila cokoliv udělat, Moon a Luna hlasitě zaštěkali a Šíp nejistě zavrčel. V tom se beta otočila. A pak jsem jsem to uviděla.
Koukal se na nás vzrostlí černý pes se špičatýma ušima a bílým flekem na hrudi. Na těle se mu rýsovaly svaly. V tu chvíli ze stínu vyskočila pravá beta a srazila ho k zemi. Neznámý zavrčel a zakousl se jí do čenichu. Začali se rvát, a dost. Ani se nedivím, vždyť zabil alfu!
Se Šípem a Lunou jsme doběhli k černému vlkovi. Nehýbal se, nedýchal. Byl mrtví. Musel ho napadnout ve spánku. Zbabělec! Moon se vrhnul do rvačky na pomoc feně, Trn jen seděl na místě. Díky předešlému zaštěkání už přišel zbytek smečky. Zrovna svítalo a paprsky osvítili celou scénu. Od černých psů doslova odletělo sotva odrostlé šedé vlče a spadlo tvrdě na zem. Nix k synovi okamžitě přiběhla, ale to už jsem si všimla, že neznámí pes stojí nad betou. Ta byla nehezky podrápaná a pokousaná, hluboce dýchala. Sice jsou asi stejné rasy, ale přes to... "Oznamuji vám..." zavrčel hlasitě pes, aby ho všichni slyšeli: "Že jsem nový alfa smečky! "Co prosím?!" zaštěkal Dráp. "Vůdce je náš alfa!" zavrčela nesouhlasně Nix, mezitím, co utěšovala Moona od bolesti. "Alfa... Je mrtev..." zachraptěla černá fena pro ty, co tělo vlka neviděli a zvedla se do sedu, přičemž vykašlala trochu krve. Většina smečky dostala dost vyjevený výraz. Copak to neviděli? "Ale tohle není podlé zákonů smečky!" zaprotestovala jsem rychle: "Ty jsi ho zakousl ve spánku, nevyzval!" Pes mi věnoval zavrčení: "Chvíli předtím, než jsem ho zabil jsem ho vyzval. Než se však pořádně probudil, byl mrtev," šibalsky se usmál. "Odtěď jsem alfa, a kdo nesouhlasí, nechť mě vyzve!" Aura dlouho nečekala a okamžitě se rozeběhla, v patách měla Rebela. Za nimi ještě běžel Dráp a chtěl i Moon, kdyby ho Nix nezastavila. Nakonec jsem se rozeběhla i já.Byli jsme čtyři na jednoho, v hlavě jsem měla jediný plán: Zabít ho a zvolit novou alfu. Aura a Rebel se na ně vrhli jako první, ale výsledek mě překvapil. Rebela hodně rychle odstrčil a Aura se za chvíli choulila na zemi. To už po něm skočil Dráp a já. Využila jsem toho, že se pes věnuje bílému vlku a skočila mu na bok, čímž ho převalila. Až těď, když jsem byla blízko, jsem si všimla, že se mu přes pravé oko táhne dlouhá jizva stejně jako Drápovi, ale tady... No... To oko bylo odporné. Musel být na něj slepý. Černý pes mě rychle odhodil a vrhnul se na Drápa. Ale já už se zvedla a opět byla u něj, lépe řečeno mé tesáky v jeho přední tlapě. Chyba. Zakousl se mi do levého ucha a trhl. Uchem mi zapulzovala bolest. Okamžitě jsem ho pustila a podívala se na něj. V tlamě mu visel kus bílého ucha... Mého levého ucha. Ta bolest... Vyplivl ho a chtěl něco zavrčel, ale už se po něm vrhl Dráp. Avšak ze špatného úhlu, takže psovi stačilo otočit hlavu, chytit ho za krk a škubnul, což také udělal.
Tělo bílého vlka se šedým hřbetem se sesunulo k zemi. Jeho světlou srst kazil rudý krk a hlavu měl ve špatném úhlu. "Ne!" Vykřikla Nix a vyběhla s vlčaty k druhovi. "Mé jméno je Krvavý stín," zavrčel nový alfa: "A takhle jsem dospěl je jménu Krvavý!" ukázal tlapou na umírajícího vlka s družkou s vlčaty. Ten něco zašeptal, co slyšela jen jeho rodina, nejspíše ve smyslu miluji tě, a pak naposledy vydechl. "A jsem odteď alfa," dodal ještě pes: "A budu natolik hodný, že vám ho dovolím pohřbít." Pak něco řekl betě a odešel dál.
Společně s Flekem, Shadowem a Kirou jsem vyhrabala dostatečně hlubokou dírou a Drápova rodina odnesla do ní jeho tělo a opatrně položili. "Miluji tě," zašeptali zároveň a pak na něj chtěli dát hlínu. "Počkejte!" vyštěkl omega a, netuším odkud, přinesl bílou srst zajíce. Vlčata pochopila a dala jí otcovi na krk. Teď už byl zase bílý. Pak ho zahrabali. Poté jsme udělali hrob i bývalému alfovi. Při té kožešině jsem si vzpomněla na věty bývalého alfy: "Lovci dneska zkusí ulovit hodně zajíců. Budeme potřebovat kožešiny. Je na čase, aby si vlčata vybrala svá dospělácká jména." Ale nakonec to moc slavnostní nebylo. Proč? To už se asi nedozvíme.
Smečka se sešla na plácku, kde na kameni seděl Krvavý stín a u něj beta. Bude se muset zotavit. "Smečko," odkašlala si: "Je čas lovit." Řekla to, jako by jí bylo jedno, že máme nového alfu. "Lovci, jdeme!" rozhodla Aura a už jsem se chtěla zvedat, ale alfa nás přerušil: "Jak lovci? To to tady máte rozdělené?" "No...?" řekla překvapeně Aura: "Máme tu Lovce, průzkumníky a hlídky..." "Tak to bude změna," zavrčel Krvavý: "Zapomeňte na to, odteď je alfa, beta a omega, ostatní loví!" Někteří museli být rádi, ale... Jak bude hierarchie? "A kdo je omega?" Šíp přiběhl před kámen. "Dobře, ty taky lovíš, ale smíš jen hlodavce a zajíce!" Málem mi spadla čelist. Omega loví? "Ehm," ozvala jsem se: "s alfou jsme cestovali, abychom nebyli zde, kde je zima krutá," šlápla jsem do sněhu. "Budeme pokračovat," zamuml: "přes noc." Překvapeně jsem se podívala. "Tak jděte! A ty," kouknul na mě: "To ucho je jen malé upozornění!" Tiše jsem zavrčela. Bolelo to.V lese jsem ulovila dva sysli a zajíce, ale bylo obtížné je najít. Dala jsem je na malou hromadu a sedla si do kruhu k ostatním. Postupně došla celá smečka a my čekali jen na alfu a betu. Když přišli, Krvavý rozhodl, že podíl nebude podle hierarchie, ale podle toho, co kdo ulovil. On si vzal s betou dva zajíce, ačkoliv nelovili. Postupně se ptali a pak přišla řada na mě. "Dva sysli a zajíce," oznámila jsem a beta mi dala jednoho sysla. Spojojeně jsem ho snědla. Nevím, co si teď myslet.
"Jak se jmenuješ a co si ulovila?" zeptal se alfa feny dalmatína. "No... Já... Jsem Kiera a... Nic jsem neulovila..." "Co prosím?" "Já... Musela jsem se starat o štěňata..." zakňučela a ukázala na potomky. "Kiero, za toto dostaneš trest!" zavrčel a dal k ní jednu výhublou myš. "A protože ti to na mléko nestačí, pomohu ti!" V jeho oku se zlověstně zablýskali a pak vzal do zubů jedno štěně a skousl.Jsem zpět! Tak co si myslíte?
Zároveň oznamuji, že kniha se chýlí ke konci, kniha bude mít max. 20 kapitol. Možná bude pokračování.
S láskou Ester810
ČTEŠ
Mé vlčí já - Queen
AdventureNěkteří si myslí, že život vlka je to samé dokola. Narození se ve smečce, opustit smečku, najít si novou, začít tam lovit, najít si přátele, bojovat a nakonec zemřít. Ale může to být i jinak. U Nirry, bílé polární vlčice, to tak vypadalo. Ze začátku...