"Co se tady děje?!" štěkla naštvaně beta a sjela nás přísným pohledem. V tu chvíli jsem byla ráda, že jsem se do hádky nezapojila. "Em... No... Jen něco o... včerejším jídlu..." vykoktal ze sebe Šíp. "Kdybys mi ho nesebrala, nic by se nestalo," zavrčel tmavý hlídací pes. "Dělala jsem jen svojí práci. A navíc ti to jídlo mohla sebrat celé," zamručela černá doga: "Tímto končím diskuzi." Ještě že má rozum. Skupinka se rozešla a já koukla na nebe. Bylo zataženo, ale nepršelo. Snad ani nebude.
Alfa měl už dávno svolávat, pomyslela jsem si nervózně. Doklusala jsem k jeho zástupkyni: "Beto, proč alfa nesvolává?" "Prý mu není dobře," otočila oči v sloup: "A navíc to není třeba. Hlídky rozděluje Kiera a lovci chodí odpoledne. Toť vše."
Do kožichu se mi zakousl ledový vítr. Zima začíná být čím dál horší, pomyslela jsem si, když začaly padat vločky sněhu. Za chvíli začala bouřka. V dálce zahřmělo a vítr sílil. Sněžilo čím dál silněji. "Okamžitě do jeskyně!" zavyl alfa a my tam běželi.
Když jsem se tam dostala, podívala jsem se na ostatní. Aura si čistila kožich a Šíp se krčil za Tesákem. Nix něco řekla vlčatům. Alfa vyskočil na kámen pokrytý mechem. "Všichni poslouchejte!" zavrčel ostře: "Všichni půjdete do svým nor. Ale i tak budou hlídky!" Poklesla mi čelist. V tomhle počasí?! "Kde je vůbec Kiera?!" "Z- zůstala v noře, aby štěňata ne- nenastydla," vykoktal Rebel. Černý vlk si odfrkl: "Svolával jsem, její chyba. Na hlídku půjde... Trn a Luna." "Proč my?!" zavyl naštvaně německý ovčák. "Máte nejhustčí srst. A teď už odejděte!" Radši jsem ho uposlechla. Byl pěkně podrážděný.
Když jsem se konečně dostala do nory, byli tam všichni lovci a štěňata. "Co to do alfy vjelo?" zakňučela Nix. "Netuším," zamyslela jsem se. "Pokud bude dál takhle sněžit, nic neulovíme!" postěžoval si Tesák mimo téma. Ostatní zasouhlasili. "Snad přestane. Ze včera nic nezbylo," dořekl třetí nejvyšší člen.
Když přestalo sněžit, vykoukla jsem ven: "půjdeme lovit, dokud je čas." Ostatní vylezli z nory. I jiní členové. Sněhu napadlo hodně. Již velká vlčata skočila do sněhu a začali si hrát. Doběhla k nám beta: "Jdeme lovit?" Ostatní přikývli. "Drápe, postaráš se o vlčata?" zaštěkala Nix. Světlý vlk přikývl a došel k mláďatům. "Jdu také," ozval se hlas za mnou. Otočili jsme se a uviděli alfu. "Dobře, když chcete," pokrčila černá doga rameny. "Jako průzkumníka beru Shaye," rozhodl černý vlk. Pak jsme vyrazili do lesa. Cestou jsme ještě potkali Trna a Lunu, jak se vrací z hlídky. Shay běžel napřed.
Když se tmavý vlk vrátil, oznámil, že viděl srnu a cítil zajíce. Alfa rozhodl, že půjdeme na srnu. Když jsme se schovali do křoví blízko ní, řekl: "Obklíčíte jí a já zaútočím. Pokud jí nezvládnu, zaútočíte také. Jasný?" "Ale to je nes-" chtěla jsem namítnout, ale skočil mi do řeči: "To je rozkaz, jasné?!" Všichni přikývli. Obešli jsme srnu, já byla zprava od ní. Pak alfa vyskočil. Ve sněhu byla jeho černá srst vidět, takže se srna lekla. Než začala utíkat, už jí vlk přistál na hrudníku, kam se zakousl. Zvíře sebou začalo zmítat. Všichni jsme byli v úkrytu dle rozkazu. V tom se ale vedle mě objevil Shay a zašeptal: "To nezvládne." Než jsem ho stačila zastavit, vyběhl k srně, zakousl se jí do zadní pravé nohy a škubl. Zvíře tím ztratilo rovnováhu a spadlo. Alfa se srně zakousl do krku a tím ji zabil. Shay mu chtěl pomoct, ale to už přiběhla beta a srazila ho k zemi.
Alfa přišel k ležícímu vlku: "co sis to dovolil?!" "Ale vždyť jste..." "Zvládl bych to! Nedal jsem ti povolení!" seknul ho drápem do čenichu a Shay zakňučel. "Nirro?!" otočil se prudce je mě. Nervózně jsem polkla. "Ano?" "Vezmeš se Shayem srnu do tábora a pak ať nevychází z nory! My ještě něco ulovíme." Přikývla jsem a beta pustila vlka, který se skloněnou hlavou přišel k srně. Vzal ji za krk a já za hřbet.
V táboře jsme dali úlovek mezi dva stromy, kam dáváme jídlo. Přiběhl ke mě Dráp, následován vlčaty: "pěknej úlovek! A kde jsou ostatní?" "Ještě loví. A Shay, do nory!" Tmavý vlk pomalu přikývnul a odešel. "Co udělal?" za ptala se Zrzka. "Něco, co se alfovi nelíbilo," falešně jsem se usmála. Dost mě mrzelo, že jsem nemohla pokračovat v lovu. "Kdo má teď hlídku?" "Rebel a Aura." Přikývla jsem a štěkla k psovi poblíž: "Trne, jdi hlídat Shaye, aby nešel z nory!" Německý ovčák přikývl. Zbytek dne jsem proležela.
Konečně se ostatní vrátili z lovu. Daly potravu k srně a pak se beta s několika členama o něčem... Radila? Nevím jistě. Pak nás všechny, včetně Shaye, svolala a něco pošeptala alfovi. Ten přikývl a podíval se na smečku: "než půjdeme jíst. Bude pár změn v postavení." V tu chvíli vystoupil omega: "vyzívám průzkumníka Fleka na souboj o postavení!" Flekatý pes otevřel tlamu: "přijímám." Bylo mi však jasný, že nechce, ale pokud jde o postavení, musí přijmout, jinak automaticky prohrál. Ještě se ozvalo pár psů.
"Já vyzívám Tesáka!" ozvalo se ze zadu. Podívala jsem se tam. Seděla tam Aura. Byla seběvědomá. "Nepřijímám," odpověděl třetí pes. Počkat, cože? "Já totiž vyzívám alfu o vůdcovství smečky!" V tu chvíli bylo ticho. Alfa se zvedl a napnul svaly. Jeho oranžové oči blýskaly zlostí. Ticho přerušila beta: "dobře. Tento souboj nesmí alfa odmítnout a Tesák už to nemůže vzít zpět. Souboj se uskuteční po ostatních." Poté se podívala na alfu, ale ten mlčel. Jen pomalu přikývl. "Dobře..." řekla černá doga: "Budou tři souboje najednou. První bude omega proti Flekovi a bude dohlížet Tesák. Druhý bude Rebel proti Nix, kde bude dohlížet alfa a třetí Trn proti Shayovi, tam budu já. Vše jasné?" Nikdo se neozval a alfa přikývl: "bude to hned." Udělali se teda tři skupiny. Šla jsem tam, kde byl Rebel proti Nix. Trochu jsem se divila, že nevyzval mě.Omlouvám se, že dlouho nebyla žádná kapitola, ale jsem na mrtvém bodu.
Budu ráda, když mi napíšete, zda pokračovat a jestli se vám to líbí.
ČTEŠ
Mé vlčí já - Queen
AdventureNěkteří si myslí, že život vlka je to samé dokola. Narození se ve smečce, opustit smečku, najít si novou, začít tam lovit, najít si přátele, bojovat a nakonec zemřít. Ale může to být i jinak. U Nirry, bílé polární vlčice, to tak vypadalo. Ze začátku...