"h-hyung ..." imi dau capul pe spate si las climaxul sa ma cuprindă .
Jin se pune langa mine , amândoi respirând greu .
"asta ... a fost ..."
"uimitor !" il completez si ii sărut buzele rosii de la atata muscat.
ne uitam unul in ochii celuilalt , simtindu-mi obrajii arzand ! nu pot sa cred ca in sfarsit am facut-o....!
"Jinnie hyung?"
"mmm?"
"te iubesc mult mult de tot !" incerc sa fac un mic aegyo si pare ca merge , deoarece Jin incepe sa zambeasca si ma saruta apasat pe buze , facandu-ma sa rosesc puternic.
"eu te iubesc mai mult !" imi saruta amandoi pbrajii si imi face cu ochiul .
imi ascund fata rusinat si imbratisez perna de langa mine , afundandu-mi fata in ea .
"esti asa de dragut!" chicoteste si simt cum imi saruta crestetul capului si se ridica din pat .
imi ridic privirea curios si il vad cum se indreapta cu pasi lenesi spre baie , luandu-si haine de schimb din dulap.
zambesc si imbratisez mai tare perna , dar telefonul ma anunta ca am primit un mesaj , asa ca , dupa un oftat lung , il iau de pe noptiera de langa pat , marindu-mi ochii imediat ce am vazut cine mi-a scris : yoongi ...
mâinile au inceput deja sa imi transpire, iar buza de jos a început să tremure . deschid mesajul si il citesc cu atentie de parca viața mea ar depinde de el :yoongi: jimin ... vreau sa vorbim... iti cer doar 5 minute si dupa te las în pace ...
înghit in sec si mai citesc o data mesajul , asigurandu-ma ca am citit bine :
eu: bine . ne vedem maine in parcul din centru
yoongi: acolo unde obisnuiam sa mergem...?
eu: obisnuiam . si da ... ne vedem acolo la 4
eu: daca întârzii, iti ratezi singura sansa .yoongi: voi fi acolo
las un oftat sa imi părăsească buzele si imi pun telefonul la loc .
"-hyung! imi place aici! spun cu o voce vesela si incep sa alerg printre copacii înfloriti, admirand cu atentie florile rozalii.
-ma bucur sa aud asta , jiminie ! putem veni mai des daca vrei ." dau vioi din cap si chicotesc atunci cand o petala aluneca pana in parul lui negru .
ma apropii de el si i-o dau jos , lasand-o sa alunece pana pe ciment. yoongi imi zambeste dragastos, ciupindu-mi usor varful nasului.
rusinat, imi ascund fata in palme, dar hyung mi-o îndepărtează imediat, sarutandu-mi buzele .o lacrima imi aluneca pe obraz din cauza ca mi-am amintit de acel moment atat de frumos dintre noi, care , acum , pare ca s-a intamplat acum mult mult timp ....
"jimin ?!"
nu apuc sa imi ridic privirea , ca imediat simt doua brațe în jurul meu , imbratisandu-ma strans.
"shh, o sa fie bine , ok ? doar ... calmeaza-te . iti fac un ceai?"
"mhm...."
imi zambeste si inainte de a pleca , imi sărută fruntea, lasandu-ma singur in camera ...
CITEȘTI
ʜᴇ's ʙᴀᴄᴋ ✔
FanficO iubire adolescentina lasa urme adanci in inima lui Jimin . De ziua sa , viata lui ia o intorsatura uriasa , iar ranile sale se deschid din nou , aducandu-i mai multa durere. 「jinmin」 「yoonmin」