"Am terminat ." spun usurat si imi rezem spatele de spătarul scaunului .
Jin imi zambeste si se ridica de la masa, incepand sa stranga vasele.
"Nu~ , hyung! Vreau sa ne jucam !"
Mă ridic de pe scaun si merg spre hyung , imbratisandu-l de la spate , adancindu-mi fata în tricoul sau .
"Fie , dar speli tu vasele ?"
"Toată săptămâna daca e nevoie , hyung !" ii zâmbesc si ma desprind de el , acesta intorcandu-se spre mine .
"Ce vrei sa te joci?"
Stau putin pe gânduri si ma uit concentrat la podea .
"Am o idee !"
Îl iau de mana pe Jin si il trag până la noi in camera. Închid usa si ma uit la el cu o privire inocenta .
"Hyung?"
"Mm?"
"P-poti sa stai pe p-pat?"
Ramane socat la auzul cuvintelor mele si simt cum o urma de roseata se instalează in obrajii mei."Te rog , hyung~" spun cu o voce inocenta si ma apropii de el , impingandu-l usor pe pat .
"J-Jimin, ce vrei sa faci?!"
"Vreau sa iti arat ca nu mai sunt un bebeluș, hyung. E gresit ce fac ?"
Îl vad cum isi musca buza de jos si se uită câteva secunde in ochii mei.
"Să te văd, Jiminie!"Zambeste in coltul gurii si se întinde pe pat , un zâmbet imens apărând pe fata mea .
"Multumesc, hyung !" il sărut scurt pe buze si ma duc in fata patului , nerupand contactul vizual .Cu mâinile trmurande , imi dau jos tricoul, vazandu-l pe hyung cum se tensioneaza putin... Imi musc buza de jos si continui sa ma dezbrac, ajungand cu mâinile până la bata pantalonilor, dandu-i jos chinuitor de încet .
"Jimin-ah..."
Ma uit la Jin cu o privire curiosa si il vad cum imi face semn sa ma asez in poala lui . Rămas în boxerii mei albastri, ma îndrept cu pasi mici spre el .
Jin ma trage de mana , ajungand deasupra lui, punând presiune pe partea sa de jos . Geme încet si isi pune mâinile pe talia mea , miscandu-le încet de sus in jos."H-hyung.." gem încet si imi dau capul pe spate, miscandu-mi coapsele .
"Esti sigur, Jimin?"
Ma opresc din a ma misca si ma uit in ochii lui si spun cu incredere:
"Vreau asta, hyung, mai mult decat orice !"Si cu asta , schimba dintr-o miscare pozitia , ajungand deasupra mea .
"Atunci , fii un băiat cuminte si fa ce zic ."
"D-da , hyung."
Nu ma putea abtine sa nu ii pun o sa faca 😂😂
Care ar trebui sa o postez 🤔🤔🤔
(Instagram e in engleza tho) 🤔🤔🤔
CITEȘTI
ʜᴇ's ʙᴀᴄᴋ ✔
FanficO iubire adolescentina lasa urme adanci in inima lui Jimin . De ziua sa , viata lui ia o intorsatura uriasa , iar ranile sale se deschid din nou , aducandu-i mai multa durere. 「jinmin」 「yoonmin」