"Um... hyung ...?"
Jin se uită la mine confuz , intrebandu-ma din priviri ce s-a intamplat.
"Putem să ne asezam pe o banca?"
Acesta imi zambeste si ne asezam pe prima banca liberă pe care o vedem , mâinile fiindu-ne inca împreunate. Picioarele ma dureau de la atata mers , iar căldura de afara nu ma ajuta cu nimic. Imi las corpul sa alunece pe banca până imi las gatul sa se sprijine de spătarul bancii , dar si putin de umărul iubitului meu.
Imi închid ochii si ma apropii mai mult de Jin, simtindu-l cum chicoteste."Esti adorabil, Jimin! " spune si imi ciupeste obrazul stang .
Imi deschid un ochi lenes si ma uit la el . Ii zâmbesc inapoi si ma las mângâiat de razele călduroase ale soarelui , simtindu-ma ca un motan lenes.
"Jimin ." Îl aud pe Jin cum imi zice numele si ma uit in sus la el . "Vrei sa ma duc sa iti cumpăr inghetata ?"
Dau fericit din cap si acesta chicoteste , sarutandu-mă pe frunte .
"Asteapta-ma aici . Vin cat de repede pot !"
"Bineee!"
Zâmbetul meu continua sa fie prezent pe fata cat timp il am in raza mea vizuală pe Jin , dar după dupa ce dispare , imi închid ochii la loc , oftand. Deja mi-e dor de el ... Mă simt singur si neprotejat cand nu sunt în preajma lui .
Imi deschid ochii si ma uit in jur , analizând persoanele care trec pe langa mine , dar numai una m-a facut sa cred ca o sa lesin ! Ma uit cu ochii mari la brunet si imi musc buza de jos . Trebuie sa plec de aici ... Si inca repede !
Mă ridic repede de pe banca si ma uit in jur panicat , incepand sa merg in directia in care a luat-o Jin ."Jimin !"
Tresar la auzul vocii sale si incep sa grăbesc si mai tare pasul cand il aud ca se apropie de mine . Imi vine sa plâng . .. Aish ! Trebuia sa merg cu Jin!
Imi simt mana trasa si ma întorc cu frica spre persoana care mi-o tine . Imi musc buza de jos si imi trag nasul , nevrând sa plâng . Mai ales in fata lui ."Jimin ..." Imi sopteste numele , simtindu-mi picioarele de gelatina .
Opreste-te !
Nu ma mai striga !
Nu realizezi ca ma ranesti si mai mult ?!
"C-ce vrei...?" Spun balbait, coborandu-mi privirea spre papucii mei.
"Vreau să vorbim . Vreau să îmi cer scuze , Jimin . Am fost un idiot si chiar regret asta ... "
I se putea citi durerea din glas , dar nu stiu de ce , nu puteam sa am incredere in el . Nu după ce mi-a facut ...
CITEȘTI
ʜᴇ's ʙᴀᴄᴋ ✔
Fiksi PenggemarO iubire adolescentina lasa urme adanci in inima lui Jimin . De ziua sa , viata lui ia o intorsatura uriasa , iar ranile sale se deschid din nou , aducandu-i mai multa durere. 「jinmin」 「yoonmin」