"Ce aroma vrei , Chim? " rosesc la numele care mi l-a dat si ii arat cu degetul spre înghețata cu capsune . "Sigur , du-te si gaseste o masa liberă si vin si eu imediat !" Dau aprobator din cap si caut cu privirea o masa liberă .
Zâmbesc cand gasesc una fix langa geam , grabindu-ma spre ea.
Asteptandu-l pe Jin , imi mut privirea spre geam , uitandu-ma la oamenii care merg grăbiți pe strada si la masinile care treceau prin fata localului ..."Jimin , ti-am adus înghețata! "
Tresar putin cand il aud , dar ii zâmbesc imediat si ii fac semn să se aseze , acesta dandu-mi înghețata.
Ii analizez câteva secunde culoare rozalie si zâmbesc cand vad ca are putina ciocolată deasupra."De unde ai stiut ?" Chitosec si incep sa manânc din inghetata.
"Mereu mananci înghețata de capsuni cu ciocolată deasupra! "
Ii zâmbesc cu toata gura si imi vad de mancatul înghețatei, pana ii simt mana calda peste a mea . Imi ridic privirea si ma uit in ochii sai ciocolatii si plini de dragoste si simt cum obrajii mei capătă o nuanta plăcuță de roz .
"Te iubesc , Jimin..."
"S-si eu te iubesc , hyung !"
Zambim unul la altul cateva minute bune , pana simt ceva rece alunecandu-mi pe mana.
"Aish !"
Înghețata a inceput sa se topească si incep sa o ling repede ,nevrând sa o irosesc . Îl aud pe Jin cum rade de reactia mea si imediat scot limba la el , intorcandu-ma la linsul înghețatei ."Esti adorabil, Jiminie!"
Imi musc buza de jos si rosesc , mormaind un 'multumesc'.
"Ai nevoie de ajutor ?" Ridica o spranceana la mine si se uită la înghețata .
"Ummm.. . Probabil ."
Mă bosumflu si mai ling o data înghețata, dandu-i si lui Jin.
Am incercat sa fac un capitol dragut intre cei doi , nu stiu ce a iesit ... :/
CITEȘTI
ʜᴇ's ʙᴀᴄᴋ ✔
FanficO iubire adolescentina lasa urme adanci in inima lui Jimin . De ziua sa , viata lui ia o intorsatura uriasa , iar ranile sale se deschid din nou , aducandu-i mai multa durere. 「jinmin」 「yoonmin」