"A doua zi nu l-am mai gasit ... Hainele nu-i erau in dulap , dar a lasat doua lucruri : durere si un biletel ... " Jin ma asculta cu atentie , incurajandu-ma din priviri sa continui sa povestesc. "In bilet scria ... Ca ii pare rau si ca a plecat . A zis sa nu il caut ... Am inceput sa plang , iar pentru cateva luni bune am cazut intr-o depresie urâta si nu doar pentru ca m-a parasit ... Ci pentru ca persoana pe care o iubeam cu toata fiinta m-a violat fara pic de mila ! Au fost niste luni oribile , hyung ... Ma bucur ca te-am cunoscut ! M-ai facut sa realizez ca adevarata iubire exista si ca nu trebuie sa fiu tras inapoi de trecut. Iti multumesc , Jin !"
La ultima parte , Jin a scapat o lacrima si si-a lipit imediat buzele de ale mele , formand un sarut plin de iubire ! Il iubesc pe Jin si o pot spune cu mana pe inima ca daca nu era el , cine stie pe unde eram acum !
Ne desprindem din sarut si abia atunci cand degetul sau mare mi-a atins fata mi-am dat seama ca plangeam."Nu plange , Jiminie ! Meriti mai mult decat niste amarate de lacrimi !" imi zambeste acesta in timp ce isi stergea propriile lacrimi de pe fata.
Zambesc timid si imi sprijin fruntea de pieptul sau , inspirandu-i mirosul de flori de iasomie . Imi inchid incet ochii , bucurandu-ma de linistea dintre noi . Ii ascultam bataile inimii si ii inspiram mirosul , reusind sa cad intr-un somn adanc , departe de amintirile urate cu Yoongi . Jin e prezentul si viitorul meu ... Stiu ca el poate avea grija de mine si ca imi poate oferi toata iubirea de care am nevoie ...
Imi asez mai bine capul pe pieptul sau , lasandu-ma purtat de atingerile lui fine pe spatele meu .Eh , cam asta e . Nu stiu cand mai postez , ma simt de parca intru in depresie , vai :\ . Sper sa va placa.
CITEȘTI
ʜᴇ's ʙᴀᴄᴋ ✔
FanfictionO iubire adolescentina lasa urme adanci in inima lui Jimin . De ziua sa , viata lui ia o intorsatura uriasa , iar ranile sale se deschid din nou , aducandu-i mai multa durere. 「jinmin」 「yoonmin」