epilog 1.

582 85 11
                                    

   3 ani mai tarziu ....

  "hei , aveti grija pe unde alergati! " striga jimin din urma celor doi copii care alergau si radeau prin toata casa .

  blondul a  început să obosească sa tot alerge dupa ei , asa ca a facut o pauza , lăsând câteva gafaituri sa ii părăsească buzele.

  "cand ajunge jin hyung acasa ..." murmura mai mult pentru el si incepe sa se joace cu verigeta de pe deget , dar la un moment dat simte cum este îmbrățișat de cei doi copii ai săi,  pe care ii iubeste cu toată inima .

   "tati.... cand vine tata acasa ?" intreaba minhyuk si se uită curios la el .

  "probabil nu mai durează mult ..."

  ii zambeste baietelului si ii ia pe amândoi in brate,  asezandu-se toți trei pe canapea si dand drumul la desene.

  "foame ." spune dintr-o data băiețelul de doar doi ani si se uită la jimin cu ochii mari si rugători.

   "iti aduc acum laptele , kihyun. "

  jimin se grabeste sa ii încălzească laptele micutului său,  dar fiind încă atent la cei doi băieți .

minhyuk are doar opt ani , dar stie ca trebuie sa isi iubească fratele mai mic si sa aibe mereu grija de el .

  "sunt acasa !"

  jimin tresare putin la auzul vocii sotului sau , dar zambeste si merge pana pe hol , sarutandu-l apăsat pe buze pe jin.

  "cum a fost la munca ?"

  "obositor ..." ii sărută fruntea si merge in sufragerie pentru a-i vedea pe băieți cu zâmbetul pe fata si cu bratele deschise , bucurandu-se ca tatăl lor a venit in sfarsit acasa .

  jimin se grabeste in bucătărie, punând laptele lui kihyun intr-un biberon pe care i-l da in manutele mici.   ii zambeste , ciufulinfu-i parul negru .

  jin il  trage pe sotul lui in poala sa , facandu-l pe jimin sa scoată un chitait.  ii sărută obrajii , apoi se apropie usor de buze , unindu-se intr-un sărut .

  minhyuk isi da seama de ce se intampla , asa ca îl trage de mana pe fratele lui mai mic si se duc amândoi in camera lor , nescotand un sunet!

  mâinile lui jin au ajuns pe fesele lui jimin , incepand sa i le straga in palme .

  "a-ah...~"

  ranjeste in coltul gurii la auzul geamatului  si incepe sa ii muste usor gâtul,  lasandu-si amprenta pe pielea palidă a blondului .

  "j-jin.. ." geme jimin printre respiratii si il trage pe bărbat de câteva suvite de par . "c-copii trebuie să d-doarma.. ."

  "aish ... bine ."

  jimin il sărută din scurt pe buze si se grabeste spre camera copiilor , nu inainte de a primi o lovitura peste fund de la jin.

  " te iubesc !" striga blondul , iar jin zambeste pana la urechi .

  "eu te iubesc mai mult !"

(a/n)

familie fericită idk

nu pot sa cred ca mai e un capitol si termin cartea yay

ʜᴇ's ʙᴀᴄᴋ ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum