epilog 2.

654 90 17
                                    

3 ani mai tarziu

"yoongi , mă ajuți sa ii schimb scutecul lui woozi? "

brunetul oftează profund si isi lasa telefonul pe canapea , mergând cu pasi lenesi spre camera bebelusului .

"tae,  ti-am spus ca nu ma pricep la schimbat scutece . .... mă joc eu cu el cat ii schimbi scutecul ."

  roscatul isi da ochii peste cap si aproba usor , incepand sa isi faca treaba cu grija .

woozi si-a apucat tatăl de degetul mare si a inceput sa gangureasca si sa chicoteasca la vederea fetei lui somnoaroase .

  "gata " exclama roscatul si isi sărută bebelusul pe obraz , luandu-l in brate . "mersi de ajutor,  yoongs "

  brunetul zambeste lenes si il sărută pe taehyung pe buze , chicotul lui woozi atragandu-le atenția.

  "a-...... ap- .....appa! "

  amândoi se uită cu ochii mari unul la celălat,  un zâmbet imens imprimandu-se pe fetele lor .

  " a zis ... primul lui cuvânt! "

  acestia isi îmbrătisează fericiți copilul care râdea la randu- i ,  dând din manutele sale .

  "te iubesc , tae !" ii sopteste in ureche si lasa o lacrima sa ii alunece pe obraz , stergand-o imediat .

"si eu te iubesc , yoongi.." ii sărută obrazul si stau imbratisati pentru încă câteva minute .

----

(a/n)

gata :) e cam scurt , n.am avut mai mult de scris .

va multumesc  mult mult de tot ca ati citit cartea si ca ati votat capitolele ^^ 💙💙💙

ʜᴇ's ʙᴀᴄᴋ ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum