"Si cum ... Ati ajuns sa va despartiti ?" intreaba curios Jin , eu lasandu-mi privirea in jos .
"Cred ca a fost cea mai oribila si chinuitoare noapte a mea ..."
Flashback
Usa de la intrare se tranteste brusc , facandu-ma sa tresar puternic . Imi las telefonul pe pat si merg sa verific ce s-a intamplat . Luminile erau stinse , ingreunandu-mi mersul , dar am avut grija sa nu ma lovesc sau sa sparg ceva. Mama si tata sunt la munca , cine ar putea fi ? Yoongi ... De fapt , el nu mi-a zis unde pleaca ...
Langa usa de la intrare vad o silueta inalta ce se sprijinea de ea , bolborosind ceva . Cu o incruntatura mica pe fata , aprind lumina , vazandu-l pe Yoongi cu o sticla de tarie in mana . Fac ochii mari cand il vad cat de sifonat arata , incercand sa il ajut sa mearga la el in camera .
"C-ce ti s-a intamplat ?!"Acesta nu imi raspunde , dar cand imi aude vocea , se uita putin la mine si ranjeste in coltul gurii . Scapa sticla din mana si ma lipeste brusc de perete , facandu-ma sa strang din dinti .
"C-ce f-faci ?!" il intreb cand incepe sa imi muste gatul cu brutalitate .
Incerc sa il dau jos de pe mine , dar niciun rezultat . Nu am niciun avantaj ... La naiba ! Muscaturile sale s-au oprit , oftand usurat . Dau sa ma retrag , dar ma lipeste iar de suprafata rece , facand ochii mari .
"Yoongi ...! Lasa-ma sa plec !"
Nimic .
Mainile sale s-au asezat pe talia mea , strangand-o puternic . Un geamat de durere mi-a scapat printre buze .
Nu stiu cum a facut , dar tricoul meu a zburat de pe mine , acesta ranjind satisfacut cand mi-a vazut pieptul dezgolit . In lumina slaba ce venea de pe hol , fata lui parea atat de infricosatoare ... Unde este acel Yoongi care imi zicea glume ? Unde este acel baiat care ma ajuta mereu la orice ? Unde ... Unde este acel Yoongi de care m-am indragostit ?!
Isi lipeste brusc buzele de ale mele , formand un sarut salbatic , muscandu-mi din cand in cand buza de jos . O lacrima imi aluneca pe obraz cand mana sa a ajuns la bata pantalonilor , dandu-mi-i jos . Incerc sa il impung iar , dar nimic ...
Imi prinde bazinul si ma ridica , obligandu-ma sa imi incolacesc picioarele in jurul taliei lui. Ajungem repede la mine in camera , trantindu-ma cu putere pe pat ."Yoongi ..." soptesc cu frica atunci cand il vad ca se dezbraca pana la boxeri .
Se urca deasupra mea , continuand sa ma sarute animalic pe buze . Siroaie de lacrimi curgeau pe fata mea , dar nici ca le baga in seama . Mi-a dat imediat pantalonii jos , strangandu-mi in palme partea intima.
"Aishh !" strig de durere , dandu-i satisfactie . "Te rog... Opreste-te ..." spun cu ultima vlaga .
Rade pe sub mustati si imi da repede boxerii jos , procedand la fel si cu ai lui. Oh ,nu ! Nu , nu , nu , nu ! Nu se poate ! Nu ! Incep sa ma zbat sub el ca un peste pe uscat , dar imi prinde mainile in ale sale , pozitionandu-mi-le deasupra capului .
Muscaturi , sarutari animalice si multe lacrimi ... Astea s-au petrecut timp de alte zece minute , pana cand s-a plictisit .
Credeam ca am scapat , dar ce era mai rau abia acuma vine ...
Ma intoarce pe burta si imi saruta spatele pana ajunge la una dintre fesele mele . Imi da o palma zdravana , care ma face sa tip de durere . Cat de mult a putut sa bea incat sa uite de faptul ca ma iubeste ?! Sa uite de faptul ca sunt un amarat de copil ?!
Dintr-o data , simt o durere mortala in partea de jos , de parca cineva m-a înjunghiat cu un cutit ! Mai multe lacrimi incep sa imi apara pe fata cand a inceput sa se miste brutal in mine . Tipam si il imploram sa se opreasca , dar in zadar .
Si-a bagat cateva degete in gura mea pentru a ma reduce la tacere , continuând sa ma tortureze ...
Nici nu stiu cand s-a terminat , deoarece , din cauza lacrimilor si din cauza efortului , am lesinat ...
Cel mai lung capitol , huiiii ! E duminica si eu descriu un viol , iar voi o sa-l cititi. Suntem niste pacatosi , amin ✝
CITEȘTI
ʜᴇ's ʙᴀᴄᴋ ✔
FanficO iubire adolescentina lasa urme adanci in inima lui Jimin . De ziua sa , viata lui ia o intorsatura uriasa , iar ranile sale se deschid din nou , aducandu-i mai multa durere. 「jinmin」 「yoonmin」