"Nu ... Nu p-pot . I-imi pare rau ." Spun si dau sa plec , dar acesta ma prinde de brat si ma intoarce cu fata spre el , imbratisandu-ma .
Stau nemișcat si imi măresc ochii, nestiind ce sa fac. Acesta ma strânge in brate , simtindu-i parfumul pe care il iubeam atat de mult odata ...
"Imi pare atat de rau , Jimin ..."
"Scuzele nu reapară totul ." Spun cu un ton rece si il departez de mine , văzând că i s-au format lacrimi in coltul ochilor .
Imi musc buza de jos si plec, încercând să îl gasesc pe Jin .
Il aud cum imi sopteste pentru ultima data numele si grăbesc pasul , nevrând sa plâng de fata cu el .
De ce imi face asta ? De ce vine acum in viata mea ? Chiar după ce am reusit sa il uit si sa gasesc o persoana care chiar sa ma faca fericit , el apare din nou , facand vraiste in viata mea . Vrea sa ma vada suferind ? Sau vrea sa ma foloseasca din nou si sa ma lase iar cu un gol imens în inima?"Uite , vreau sa vorbim, vreau sa repar ce am stricat-"
"Nu ! Nimic din ce a fost între noi nu mai poate fi reparat ! Bucățile sunt prea mici pentru a fi puse inapoi la locul lor !" Ma rastesc la el , siroaie de lacrimi alunecandu-mi pe obrajii încălziti.
Acesta se uita socat la mine , dar de data asta plec grabit , scotandu-mi telefonul din buzunar . Imi vad reflecția si imi sterg repede lacrimile , sunandu-l pe Jin .
"Hei , Jiminie, ce s-a intamplat ?"
Imi închid ochii pentru o secunda si trag aer adânc în piept .
"Pot sa vin la tine ?""Um, da , scuze daca te fac sa astepti , dar e coadă..."
"Nu e nimic , sunt in drum spre tine !"
Il aud cum chicoteste si închid telefonul , grabindu-mi pasul.
Jin chiar e un iubit bun ... Îl iubesc si nu trebuie sa il las pe Yoongi sa imi strice si mai mult viața . Nu il voi lasa ! Mi-a luat un an sa ma pun din nou pe picioare si nu voi lasa cateva scuze si lacrimi sa ma doboare. Trebuie sa fiu puternic si sa nu-l dezamagesc pe Jin . Nu merita sa fie rănit din cauza mea si nici a lui Yoongi . Jin a fost singurul care s-a oferit sa imi fie alaturi si sa ma strânga in brate cand aveam nevoie de o îmbrătisare. Ii datorez totul lui Jin...Omo, melodiile de pe album sunt geniale ! Am plâns cand am vazut MV-UL de la Spring Day ❤
CITEȘTI
ʜᴇ's ʙᴀᴄᴋ ✔
Hayran KurguO iubire adolescentina lasa urme adanci in inima lui Jimin . De ziua sa , viata lui ia o intorsatura uriasa , iar ranile sale se deschid din nou , aducandu-i mai multa durere. 「jinmin」 「yoonmin」