"Jiminie..."
Vocea lui ... felul in care ma striga ... momentele frumoase petrecute impreuna ... toate imi vin acum in minte , dandu-mi o durere de cap .
Oftez si imi las capul sa se afunde in pernele pufoase, încercând să calmez.
Trebuie sa gasesc o cale sa nu ma mai gandesc la el ..."Jimin , la masa !" aud vocea lui Jin si un mic zâmbet imi apare pe fata.
Mă ridic repede din pat si fug pana in bucătărie unde il vad pe hyung cum pregateste masa .
"Mmm, miroase bine !"
Acesta se intoarce spre mine si imi zambeste .
"Ia loc . Termin imediat !"
Dau din cap , dar în loc sa merg sa ma asez la masa , ma îndrept tiptil spre el , inconjurandu-mi brațele in jurul taliei sale .
"Jiminie !"
"Da, hyung?"
Ma uit la el cu o privire inocenta si il vad cum isi da ochii peste cap in joaca .
Îl strâng mai tare in brate , inhalandu-i mirosul plăcut de levantica . Hyung se intoarce spre mine si isi pune doua degete sub bărbia mea , facandu-ma sa imi ridic privirea . Imi zambeste si ma sărută scurt pe buze , la final ciufulindu-mi parul .
Ma bosumflu din cauza ca sărutul a fost unul scurt , asa ca ma asez pe podea si ii imbratisez strâns piciorul ."Jimin ?! Ce ai pățit?!"
Ma uit in sus la el si ii zâmbesc inocent :
"Vreau sa ma joc , hyung !"
Face ochii mai la auzul vorbelor mele , văzând cu usurinta ca s-a inrosit putin . Se grabeste sa termine mâncarea, punand-o repede pe masa . Chiar daca inca il țineam de picior .
"Hyung~""Ne jucam dupa ce mănânci , bine ?"
Dau voios din cap si ma asez la masa , incepand sa manânc repede .
"Dacă mănânci repede , o sa te doara burtica !"
"Burtica ? Hyung , nu mai sunt un bebeluș ."
Oftez si incerc sa manânc mai încet, nevrând sa imi mai vorbeasca asa hyung . Nu îmi place cand cineva vorbeste asa ...
"Pentru mine vei fi mereu un bebeluș, Jiminie. "
Imi zambeste si incepe sa mănânce linistit .
O sa-ti arat ca nu mai sunt un bebeluș, hyung !
CITEȘTI
ʜᴇ's ʙᴀᴄᴋ ✔
FanficO iubire adolescentina lasa urme adanci in inima lui Jimin . De ziua sa , viata lui ia o intorsatura uriasa , iar ranile sale se deschid din nou , aducandu-i mai multa durere. 「jinmin」 「yoonmin」