"La multi ani !" se aud vocile puternice ale prietenilor mei strigand .
Imi duc mainile la gura socat , incercand sa imi tin lacrimile in frau. Jin vine spre mine si ma ia in brate , zambindu-mi cald .
"Esti bine ?"
Dau aprobator din cap si imi sterg lacrima ce dadea sa iasa . Toata lumea a venit sa ma felicite si sa ma imbratiseze ! Ma simt iubit si apreciat ... Dar toate astea au disparut din cauza unor simple aplauze sarcastice . Toti isi indrepta privirea spre usa , iar eu , curios , ma uit in acea directie . Numai bataile palmelor se mai auzeau ...
Ma incrunt putin la inceput si cand imi dau seama cine sta in pragul usii , simt cum o stare de moleseala ma cuprinde .
Imi musc buza de jos si ma uit speriat la brunetul ce se uita in jur ."Mai , mai, mai , la multi ani , dragul meu !"
Se apropie de mine cu niste miscari de felina si isi asaza bratul in jurul taliei mele . Stateam nemiscat , ca restul , de alfel , si asteptam sa plece . Inima a inceput sa imi bata mai tare , palmele fiindu-mi transpirate.
"Si , ce mancam ?"
Numai vocea sa ragusita se auzea in camera , dandu-mi fiori pe sira spinarii . De ce a venit azi ? De ce ?
Multe intrebari se invart in capul meu , dar sirul este intrerupt de vocea nervoasa a lui Jin :"Deci ai si tupeul sa apari aici ?!"
Imi musc puternic buza de jos cand vad ca isi indrepta atentia asupra lui Jin , apropiindu-se de el .
"Pardon ?"
"Niciun 'pardon' , idiotule ! Pleaca de aici !"
Stateam nemiscat si ma uitam la scena din fata mea , nestiind ce sa fac...
"Eu ar trebui sa plec ?!"
"Da . Asa cum ai facut-o atunci !"
O lacrima imi aluneca pe obraz si ma uit trist spre Jin . Amintirile de acum 5 ani imi revin in minte , durerea de atunci resimtindu-se . Imi trag nasul si ma bag intre cei doi . Imi indrept atentia spre brunet si imi fac curaj sa ii spun , neuitandu-ma in ochii sai :
"Ar trebui sa pleci ..."
Imi las si mai tare capul in jos si ascult cum pasii sai se indeparteaza de mine .
"Nu se termina aici , Jimin ."
Inchide usa in urma sa si imi simt picioarele cedand. Corpul meu a ajuns pe jos , dand frau liber lacrimilor . Jin a venit langa mine si m-a imbratisat , soptindu-mi ca totul va fi bine,pentru a ma calma .
Ce parere aveti de primul capitol ? ^^
CITEȘTI
ʜᴇ's ʙᴀᴄᴋ ✔
FanficO iubire adolescentina lasa urme adanci in inima lui Jimin . De ziua sa , viata lui ia o intorsatura uriasa , iar ranile sale se deschid din nou , aducandu-i mai multa durere. 「jinmin」 「yoonmin」