"Esti mai bine?" ma intreaba dupa cateva minute de sarutari pe crestetul capului si cuvinte dulci .
Dau din cap afirmativ , inca cu fata bagata in scobitura gatului sau . Ii mai inhalez inca o data parfumul si imi ridic capul . Ma uit in ochii sai mari si stralucitori , plini de mila si iubire. Ii zambesc slab si il sarut pe buzele rozalii . Ii iau mana in a mea si incep sa ma joc cu ea , de parca as fi un copil mic.
"Jimin ..."
Stiu vocea aia . Vrea sa avem o discutie serioasa , dar despre ce? I-am spus despre trecutul meu cu Yoongi ...
Imi ridic privirea spre el , dar inca tinandu-l de mana . Acesta ofteaza si imi da parul din ochi si imi saruta gentil fruntea."Nu ...trebuie sa tii sentimentele inchise in tine , Jimin. Chiar daca sunt sentimente de ura , spune-mi , descarca-te , sunt aici sa te ajut si stii asta ! Poti avea incredere in mine ."
Imi musc buza de jos si dau aprobator din cap . Stiu ca pot avea incredere in el. Mi-a aratat asta de nenumarate ori , dar sunt prea las pentru a ma deschide in fata lui ... Nu il merit , dar uite ca il am ...
Il imbratisez strans de tot , soptindu-i un "Te iubesc" ."Aw , Jimin , si eu te iubesc !"
Las un oftat sa imi paraseasca buzele si ma uit in ochii sai ciocolatii spre negru . Ii iubesc ochii ... Ma fac sa ma simt protejat si mereu iubit !
Jin zambeste cand observa ca ma holbez la el si imi ciupeste obrazul drept ."Ce zici daca iesim sa mancam o inghetata?"
Dau aprobator din cap , atmosfera devenind una mai putin tensionata . Jin se da jos din pat si imi face semn sa il urmez .
"Si de unde vom lua inghetata ?"
Sta putin pe ganduri si se intoarce spre mine cand ii veni raspunsul :
"Putem merge in centru , stiu ca iti place inghetata de acolo !" imi zice cu un zambet dulce pe fata si ma pupa pe frunte parinteste.
Ne incaltam repede si cand iesim din casa , suntem imbratisati de razele calduroase si primitoate ale soarelui . Zambesc slab si simt cum Jin ma ia de mana . Ma uit spre el si imi zambeste , ca ma apoi sa ma sarute din nou , dar de data asta pe buze ."Esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat , hyung !"
Ne continuam drumul spre centru , lasandu-ne purtati de ciripitul pasarilor si rasetele copiilor . O atmosfera atat de frumoasa ... Chiar prea frumoasa pentru a fi reala ...
CITEȘTI
ʜᴇ's ʙᴀᴄᴋ ✔
Fiksi PenggemarO iubire adolescentina lasa urme adanci in inima lui Jimin . De ziua sa , viata lui ia o intorsatura uriasa , iar ranile sale se deschid din nou , aducandu-i mai multa durere. 「jinmin」 「yoonmin」