Trag aer adanc in piept si il iau de mana , incercand sa ma calmez.
"Iti voi spune , dar fara întreruperi , ok ?"
Jin aproba dintr-o miscare scurta a capului si imi strange mana , incercand sa ma incurajeze .
"A-acum cinci ani l-am cunoscut pe Yoongi ... Aveam doar 15 ani , eram naiv , prea credul pentru un copil de varsta mea ... "
Flashback
Bucuros ca am intreaga casa o saptamana intreaga , am decis sa merg la market pentru a ma "aproviziona" cu diverse dulciuri , snacksuri ...
Am platit cumparaturile facute , chinuindu-ma putin in a cara punga ce era destul de grea. Oftez invins si fac o pauza , lasand punga jos . Trag aer adanc in piept si cand dau sa ridic plasa , o mana necunoscuta o ridica in locul meu ! Ma uit speriat spre ... Baiatul brunet din fata mea ce imi zambeste dulce ."Lasa-ma sa te ajut , micutule !"
Ma uit la el cu atentie si ma trezesc rapid din transa :
"A-a ... Nu trebuie sa ma a-ajuti ...! Ma descurc .""Nu se prea vede !"
Imi zambeste din nou si imi face semn sa o iau înainte . Muscandu-mi buza de jos , o iau in fata lui cu pasi nesiguri , uitandu-ma din cand in cand la el pentru a ma asigura ca inca este langa mine .Ajunsi in fata blocului , incep cu un ton rusinat :
"Mersi ca ... M-ai ajutat cu plasa ..."
"Ehh , daca vrei , te pot conduce pana in casa ."
Nu stiu ce m-a convins din vorbele sale , dar cert este ca am acceptat . Oare din cauza privirii lui ce imi inspira bunatate ?
Imi scutur capul si imi vad de urcatul scarilor in liniste. Deschid usa la apartament si ii fac loc sa intre . Ma descalt si ii iau plasa din mana , ducand-o in bucatarie . Cand ma intorc , il vad in sufragerie , uitandu-se la o poza cu mine de cand eram mic ."Aissh , nu te uita la aia !"
I-o iau repede din mana si o ascund la spate . Se uita amuzat la mine si se apleaca putin din fata , pentru a ajunge la acelasi nivel cu mine .
"Aratai ca o prajiturica !"
Imi las capul in jos rusinat , simtind cum mi se incalzesc obrajii . Mana sa rece se preseaza usor de obrazul meu drept si fierbinte , facandu-ma sa tresar putin . Imi ridic privirea spre el si observ ca se holba la buzele mele , care , din cauza socului , stateau putin deschise. Fata lui se apropia lent de a mea , parca vrand sa vada cum reactionez ...
Doar stateam acolo si ma uitam la ochii aceia negri ca taciunele si ii asteptam buzele sa se lipeasca de ale mele .
Sentimentul dat se acele buze moi si dulci mi-a dat un fior pe sira spinarii. Ne-am miscat buzele in sincron , mana lui fiind inca pe obrazul meu , mangaindu-l cu degetul mare incet . De ce il las sa ma sarute ? E un strain ... Mama si tata mi-au spus sa nu las straini in casa , dar eu fix asta am facut , dar nu ma plâng. Buzele lui sunt ca o prajitura calda si proaspata intr-o dimineata de duminica !
Ne desprindem din sarut si ne uitam unul in ochii celuilalt , lasand tacerea sa ne invaluie .Huuii , am scris mult :)) e o poveste lunga deci o sa ma intind pe mai multe capitole ^^
CITEȘTI
ʜᴇ's ʙᴀᴄᴋ ✔
Hayran KurguO iubire adolescentina lasa urme adanci in inima lui Jimin . De ziua sa , viata lui ia o intorsatura uriasa , iar ranile sale se deschid din nou , aducandu-i mai multa durere. 「jinmin」 「yoonmin」