dört

982 107 61
                                    

"Geçen gün saçlarını boyadı," dedi Tyler annesine.

Dışarıdaki merdivenlerde oturuyor, rüzgarın arka bahçelerindeki ağaçların yapraklarını savuşturmasını izliyorlardı. Bu sesi soğuk bir yastığın Tyler'ın teninde bıraktığı bir his gibi duyuluyordu, gülümsedi.

"Hangi renge?" diye sordu annesi.

"Mavi. Açık mavi," dedi Tyler kendi kendine hafifçe sırıtarak. "Aslında bir süre önce kırmızıydı."

"Bu zarifmiş, Tyler," dedi annesi, hala bu konudan biraz rahatsız görünüyordu.

"Gerçekten koyu kahverengi gözleri var," dedi Tyler, annesinin rahatsızlığını görmezden gelneyi seçerek. "Kahve gözler. Kahve ve çikolatanın birleşimi gibi. Ne deniyordu ona?"

"Mocha," diye yanıtladı annesi.

"Mocha gözler," dedi Tyler, onaylayarak.

"Tyler," dedi annesi, dudağını ısırdı, "Josh senin için kim?"

"Ne demek istiyorsun?"

"O senin arkadaşın mı?" diye sordu annesi. "Sevgilin?"

Tyler hafifçe geriye doğru sıçradı. "Ne? Hayır!"

"Yani... bilirsin, bir erkek arkadaş istiyorsan bu sorun değil," dedi Tyler'ın annesi. "Sadece bil."

"Mükemmel," dedi Tyler, gözleri hala fal taşı gibi açıktı. "Bunu nereden çıkardın?"

"Onun hakkında ne zaman konuşsan gözlerinde hülyalı bir bakış oluyor, Tyler," dedi annesi ona.

"Evet, ama bu otomatik olarak benim eşcinsel olduğumu mu düşünmeni sağlıyor?"

"Şey," annesi omuz silkti, "asla çok düz görünmedin, Tyler."

Tyler gözlerini kırpıştırdı. "Teşekkürler, anne."

"Bu bir hakaret değildi!" annesi karşı çıkmaya hazırlandı, ama Tyler'ın kahkaha attığını görünce durdu.

"Eşcinselim," Tyler sözlerini kıkırdayarak tamamladı. "Sadece bunu fark etmeni beklememiştim."

"Nadiren de olsa ara sıra senin hakkında bir şeyler fark ediyorum, Tyler," dedi annesi.

Tyler aniden kendine geldi. Somurttu, annesi iç çekti, dikkatlice elini tuttu.

"Özür dilerim, Tyler," dedi annesi. "Özür dilemenin hiçbir şeyi düzeltmeyeceğini, hiçbir şeyi değiştirmeyeceğini biliyorum ama yine de gerçekten çok özür dilerim."

"Neden-" Tyler sertçe yutkundu, "neden bana inanmadın?"

"Ben-" annesi iç çekti. "Dr. Craig oldukça uzman gibi görünüyordu, Tyler. Sıranın başında o olmak zorundaydı. Ve o çok sakindi, herhangi bir suistimalde bulunmadığı konusunda da çok güven vericiydi." Tekrar iç çekti, nazik bir şekilde Tyler'ın elini sıktı. "Hiçbir şeyden, seni dinlemediğime olduğum kadar pişman olmadım, Tyler."

"Hepimiz öyle değil miyiz zaten," diye mırıldandı Tyler. "Hepimiz öyle değil miyiz?"

forest fic [stay in place (sing a chorus)] //joshler {türkçe} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin