Smut uyarısı :) :)
Ve Tyler'ın bahsettiği çoğu şey sinestezisi yüzünden, yani okumak kadar çevirmek de çok karışıktı, hatam varsa özür dilerim. İyi okumalar!
~"Oh," Tyler Josh'ın dudakları arasında sert bir şekilde iç çekti, "Josh."
"İyi misin?" diye mırıldandı Josh parmaklarını bükerken. Tyler bağırdı.
"Şey gibi- şey gibi-" Tyler başını arkaya attı, ağaç evin tahta zeminine değiyordu. "Tadını alabiliyorum- ahh..."
Josh inlemelerini bastırdı, kusursuz C majör dudaklarını onunkilere bastırdı. Tyler tekrar inledi, kalçalarını kaldırdı.
"Josh," sert bir nefes aldı.
"Tyler," dedi Josh, boğazından çıkan ses ılık ve boğuktu, bal ve kuş cıvıltıları ve karanlık, tatlı portakal.
Josh nazikçe parmaklarını içinde hareket ettirmeye devam ederken Tyler'ın tek yapabildiği sert nefes alıp inlemekti. Bir şeyin tadını alabiliyordu, metal gibiydi ama tam da değildi, ve bir şey için neredeyse yalvaracak durumdaydı, ama ne için olduğunu bilmiyordu.
"Lütfen," diye fısıladı Tyler, ne için yalvardığından emin bile değildi. Josh'ın parmakların hareketi sertleşti, ve metal olmayan o tat o kadar ezici bir hale geldi ki Tyler'ın dudaklarından bir hıçkırık kaçtı.
"Hey," dedi Josh, durdu. Tyler'ın yanağını diğer gök mavisi eliyle tuttu. "İyi misin?"
"Evet," dedi Tyler titrek bir şekilde. "Evet, ben iyiyim."
Josh alnına nazik bir öpücük kondurdu. "Eğer çok fazla gelirse bana söyle, tamam mı?"
"Tamam," diye mırıldandı Tyler. Kendini Josh'ın parmaklarına bastırdı, ve Josh gülümsedi, tüm C majör-tanrım. "Hadi," dedi Tyler, aniden boğazı kurumuştu, "daha- ah."
Josh yavaşça parmaklarını hareket ettirmeye devam etti. Tyler onun ne yaptığından tam olarak emin değildi, ama çok iyi hissettiriyordu.
Damarlarında dolaşan bir şeyi hissedebiliyordu, sıcak ve çaresiz ve kırmızı-siyah kadife. İnledi, Josh'ın diğer elini sıktı.
"Çok iyi," diye mırıldandı Tyler. "Çok, çok... şey gibi- ah, neredeyse metal değil, ve kadife, ve- ahh..."
"Şşş," dedi Josh yavaşça. "Biliyorum."
Josh yavaşça parmaklarını çıkardı. Tyler eksiklikle somurttu.
"Ne?" diye sorusuna başlamıştı, ama Josh aniden Tyler'ın kalçalarını kaldırdı ve parmakları yerine ılık ve sert bir şeyi bastırdı. "Oh." (Ç/N: cehenneme gideceğim.)
"İyi misin?" diye mırıldandı Josh, ona açık, mocha gözleriyle baktı.
"Evet," dedi Tyler, kesinlikle emindi. "Evet."
Josh nazikçe ilerledi, alt C majör dudağı üst kaplan hırlaması dişlerinin altındaydı.
Tyler yavaşça bu hisse alışırken gözlerini sıktı. Yakıyordu, ama bir kahvedeki krema gibiydi, kırmızı kızılgerdan tüyü gibiydi, ve bu iyiydi.
"İyi misin?" diye mırıldandı Josh.
"Evet," diye onayladı Tyler, gözlerini tekrar kapadı. Ağzındaki o metal olmayan tat tekrar artıyordu, ve Josh onun kalçalarını tekrardan-oh kaldırırken sert bir nefes aldı. "Oh! Oh, ahh..."
Josh onu tekrar öptü, ve Tyler olabildiğince sert bir şekilde ona karşılık vermeye çalıştı.
"Çok, çok, ahh," Josh Tyler'ın dudakları arasında inledi. "Sen çok, oh, oh..." Tyler onu öptü, inlemelerini yuttu.
Josh kalçalarını yavaş, düzenli hareketlerle hareket ettirmeye başladı, ve Tyler kendini onuna aynı hızda hareket etmeye çalışırken buldu. Josh her seferinde Tyler'ın içindeki bir şeye vuruyordu, ve Tyler sürekli boğuk bir şekilde inlemekten kendini alamıyordu.
"Söyle," diye inledi Josh, "senin için fazla gelirse bana söyle."
"Öyle," diye mırıldandı Tyler. "Ama devam et."
Josh hafifçe güldü, korktu, ama devam etti.
Tyler ellerini Josh'ın yumuşak, mavi saçlarından geçirdi, hafifçe çekti. Josh inledi, tırnakları Tyler'ın omuzlarına gömüldü, ve Tyler bacaklarını Josh'ın beline sardı. Kalçaları hafifçe havaya kalktı, ve Josh içindeki o noktaya daha da sert vurmaya başlayınca inlemeleri arttı.
"Hadi," Josh, Tyler'ın kulağına eğildi. "Ben..?"
Tyler Josh'ın ne için izin istediğini bilmiyordu, ama kalçalarını Josh'a bastırdı, Josh onun omuzlarını sıktı, ve birkaç inlemeden sonra, Josh'ın hareketleri yavaşladı ve durdu.
"...iyi misin?" diye sordu Tyler.
Josh derin nefesler alarak elini aşağı indirdi ve ellerini Tyler'ın- whoa.
"Harikayım," dedi elini hareket ettirmeye başlarken.
Tyler'ın cevabı bir inleme oldu.
Kollarını Josh'ın saçlarından indirdi ve sırtını kavradı, çaresizce tutunuyordu. Metal olmayan tat her zamankinden daha sertti, ve inleyerek dişlerini Josh'ın köprücük kemiğine geçirdi.
"Oh tanrım," sert bir nefes aldı. "Oh tanrım."
Tyler damarlarındaki kadifeyi hissetti, ağzındaki metal olmayan tadı tattı, ve şimdi alçak bir şekilde titreşen mükemmel bir G notası duyabiliyordu.
İnledi, boğazı acıdı, ve Josh dudaklarını onun çene hattından boynuna doğru indirdi.
"Hadi," diye mırıldandı Josh. "Neredeyse oradasın."
Tyler Josh'ın ne hakkında konuştuğunu bilmiyordu, nerede olduğunu, ama bunu sormak için çok karmaşık ve yorgundu.
Josh elini hareket ettirdi, baş parmağını ucunda gezdirdi, ve Tyler'ın ağzındaki metal olmayan tat aniden dayanılamaz hale geldi, çok fazlaydı, Josh'ın derisi üstünde hıçkırdı.
"Sorun yok," diye fısıldadı Josh. "Sadece bırak. Bırak."
Tyler bıraktı.
Düşüyordu, batıyordu, ve titrediğini hissedebiliyordu. Metal olmayan tat sonunda dudaklarından yapabileceğini düşündüğü bir inlemeden bile daha yüksek bir inleme olarak çıktı. Kollarını sıktı, bir eli tahta duvara değiyordu, ve tüm kaslarının kasılıp gevşediğini hissedebiliyordu.
G notası o sonunda çığlık atana kadar artmaya ve artmaya devam etti, inledi ve mırıldandı. Josh yumuşak bir şekilde fısıldıyordu, bulut tadındaki sözleri Tyler'ın yavaşça sessizleşmesini sağladı.
"Oh," dedi Tyler sonunda konuşabildiğinde.
"Selam," dedi Josh yüzü Tyler'ın boynundayken.
"Selam," diye tekrarladı Tyler, kulaklırı çınlıyordu. "Bu- bu çok..." İlk defa, Tyler'ın tanımlayamadığı bir şey vardı.
"Evet," dedi Josh, onu tutkulu bir şekilde öptü. "Biliyorum."
(Ç/N: Hades beni yakacak.)
~
Of ödevler beni öldürüyor imdat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forest fic [stay in place (sing a chorus)] //joshler {türkçe}
Fiksi Penggemar"Tyler, Josh gerçek değil." {I'm not the owner, all the credits belong to: https://archiveofourown.org/works/1822504?view_adult=true} {24.07.2017 2:18 PM - 22.01.2018 1:10 AM}