16-06-2017.....Acum stau la masa cu băiatul asta stresant,iar ii e foame, după vrea sa se joace. M-am saturat, stiu eu am ales, sunt de aproape doua luni aici si de multe ori simt ca cedez, mi se pare câteodată ca depresia pune iar stăpânire pe mine dar nu ma las asa ușor. Imi e dor de mama desi stiu bine ca mai mult de ea am fugit și vroiam sa fac un ban, vroiam sa scap de plitiseala, vroiam multe dar doar visez. Imi e dor si de Walt, de fapt nici nu stiu daca chiar imi e dor sau nu, câteodată am impresia ca pur si simplu nu il vreau sau ca pur si simplu am nevoie de cineva nu neapărat de el, da pe buna dreptate mai sunt cateva zile sau o saptamana si se fac doua luni de cand nu am mai avut o partidă, e prea mult pentru mine, o iau razna. Walt ma iubeste dar in ultima vreme nu stiu ce e cu mine, ma tot gandesc la Christian, la John care sunt doi cretini! In fine nu conteaza au avut un loc aparte in inima mea dar si Walt are, pe bune tin la el dar ma cam sperie viitorul. Cu toate ca am cativa ani ma sperie rău gândul ca peste cativa ani o sa fiu căsătorită cu el si poate o sa avem și copii si poate eu nu o sa il iubesc si o sa fiu o soție infidela și sigur ca amantul o sa fie Christian! Nu nu vreau asta, Walt e super și merita iubit da eu is tampita și nu stiu ce vreaul, cred ca asta e un blestem, da cred ca pana la urma blestemul surorii lui John imi era destinat mie si nu la cretina cealalta. Ce conteaza deocamdata nu am facut nimic rau, defapt de mult nu am mai facut ceva rau, înafara faptului ca fumez si doamne ma ia groaza cand vad cat fumez, am ajuns la un pachet la zi, eu nu fumam asa mult si nu inteleg de ce schimbarea asta, defapt da e mult stres si e greu, din o răsfățată care face tot ce vrea si care se distrează non stop, care nu tine cont de nimeni, din o rebelă care isi face viata sa ma transform in cateva luni intr-o bonă ascultatoare care face mancare, curat, spală copilu' la fund si il duce la scoala...ha? Nici nu ma mai recunosc, cand am devenit asa "supusă"?
CITEȘTI
Demonică dar cu suflet bun
RandomAceastă povestire este o descriere a vieții unei fete diferite, a unei fete care e in stare sa cucerească pe oricine cu zâmbetul si ochișorii ei frumosi. Angel e o fata minionă dintr-un satuc simplu, nu e bogata dar are prieteni si o familie minunat...