Singura care nu a înselat,

7 0 0
                                    

   Deci Tiberiu plecase, vorbeam la telefon si pe net destul de des, mie capul inca imi statea la Virgil desi nu ne mai lega nimic, cu Tiberiu mai aveam mici certuri dar ne întelegeam destul de bine. Eu începusem scoala, nu prea ma descurcam dar o taraiam asa. Cu Julia ma întelegeam foarte bine și alaturi de ea si restul găstii ma distram super, făceam niste show-uri de statea mâța în coada. Gașca noastra era formata din Niall, Mellisa, Simona, Diana, Ella, Pether, Allan, Lora, Bogdan, Bill. Mai aveam o mini gașca formata din Christiana, Anthony si Coco. A da si mai erau cativa dar care au venit maxim de 3 ori. 
   Lucrurile erau ok pana cand eu "m-am combinat" cu un pusti pe nume Flavius nu foarte inalt, brunet si care ma face sa ma simt copila si care sarută demential si e si foarte carismatic. El nu stie de Tiberiu deci e mai bine sa tin relatia asta ascunsa iar el accepta fara probleme si fara sa întrebe de ce.
   Parerea lui Flavius:
   Imi place Angel e foarte frumoasa, e jucăușă, rade mult si doamne cand dansează iau foc si chiar daca e mai mare ca mine e asa adorabilă, nu e genul ala care sa vrea relatii serioase si chestii de genu, nu e pretențioasă iar sărutul ei e un fel de vraja, ma excita maxim dar nu vrea niciodata mai mult de parca ar fi virgină dar nu pare plus ca mi-a zis ceva de un băiat cine stie cine o fi fost norocosul. Zic norocos ca Angel mereu vorbeste frumos de el si a zis ca cel putin deocamdata nu poate sa faca nimic ca oarecum mai simte ceva pentru el. Eu ma bucur ca nu se avanta si desi nu imi dau seama de ce vrea relatie pe ascuns accept fara sa pun prea multe intrebari nu vreau sa o fac sa se razgandeasca ca dau de dracu daca afla cealalta. Ar trebui sa renunț la una dar imi sunt dragi amândouă plus ca Angel vine doar sâmbăta iar pe Nicole o am la indemana mereu asa ca pe moment o las asa.
   E revelionul Veronica fosta lui Julian e acasa deci biata Julia tre sa stea pe tusa si stiu ca si eu joc la doua capete dar pe Julian nu il inteleg, e mai matur si cu Julia e de ceva timp.
   -- Hei Flavius stai te rog tu un pic cu sor-mea pana vin eu cu niste cafea? Imi spune Angel supărată
   -- Da du-te liniștită! Si raman cu Julia care probabil de nervi a băut de s-a facut crita. Vad ca tremura, asa ca decid sa ii dau sacoul meu si sa o strâng in brate frectionanduo pe spate si pe brate. Imi e mila de ea si ma doare in cur daca se prinde careva de relatia mea cu Angel acum trebuie doar sa o sprijin.
   A trecut mai bine de o luna de atunci, e sambata si trebuie sa ma vad cu Angel dar Nicole insista sa raman cu ea cu sorasa si cu Kati sora lui Tiberiu ce dracu fac ma gandesc in timp ce vad ca am primit un mesaj de la Angel: "hei ce faci? Vii la bar? Imi e dor de tine!". Ma retrag un pic si ii scriu "imi pare rau iubito, in seara asta nu pot". Sa mor imi pare rau ca o mint dar Nicole ar fi in stare sa vina dupa mine daca "iar o las singura pentru bautele mele cu băieții ca in fiecare sambata"(asta imi reproșează mereu) dar eu nu ma duc sa beau, as putea si acasa. Ar fi mai rau sa vina disperata si doamne fereste sa ma gaseasca cu Angel.
   Ma trezesc rapid din gânduri cand imi aud iar telefonul sunând scurt, e ea mi-a raspuns "ah, ok" de data asta pare relaxată dar o cunosc catuși de cat si frate acum e nervoasă, hai ca poate fac cumva sa scap de Nicole mai repede si sa trag o fuga sa o vad.
   Parerea lui Angel:
   La dracu si cu Flavius ce face de nu poate, eu vin sa il vad si el nu poate? In fine numai bine am un pic de timp sa ma duc la Kati, nu am mai vazut-o de mult, plus ca o sa vorbesc un pic si cu Tiberiu la camera, cu vacanta asta de iarna e mai nasol nu am net și ne auzim mai rar si chiar vreau sa discut cu el, scoala ce o fac nu prea imi place, cu mama lucrurile cam scartaie deci chiar as vrea sa ma duc sa stau cu el. Ii cer voie Juliei, ii dau mesaj lu Kati si deja ma îndrept spre ea.
   Parerea lui Flavius:
   Kati brusc pare foarte fericita si vine sa ne anunte ceva dupa ce a vorbit la telefon:
   -- Vine iubita lu Tiberiu sa ne viziteze si sa vorbeasca cu el la camera! Va deranjează?
   -- Nu răspundem eu, Nicole si sorasa! La care eu adaug. Tiberiu are iubita aici? Cum o cheamă?
   -- Angel!
   Efectiv m-am înecat! Bai nu cred, poate e coincidenta de nume desi nu mai cunosc niciuna in zona cu numele asta. M-am schimbat la fata si dau sa plec inventând o scuza de moment temându-ma totusi sa nu fie ea:
   -- Eu ar trebui sa plec, sunteti doar fete plus ca nu as vrea sa se simtă incomod fata aia din cauza mea.
   -- Nu pleci nicăieri! Se agata Nicole de gâtul meu
   -- Stai ma linistit, e fata de treaba, nu vorbeste foarte mult, nu rade, e serioasa, politicoasă si isi vede de treaba ei. Plus ca puteti sta dincolo daca vreti ea e asa liniștită ca nu o sa scoată vre-un cuvant! Adauga Kati. Asa ca decid sa raman asta nu pare Angel a mea(ea e vorbareata si mereu pusa pe glume)si intru cu Nicole in cealalta camera!
   In scurt timp apare si misterioasa fata care se dovedeste a fi chiar ea deci rahat nu pot sa ies din camera si plus de asta inteleg acum de ce vroia sa tinem relatia ascunsa, daca afla Tiberiu, la cat e de gelos si posesiv ar fi in stare sa vina sa ne omoare pe amândoi. Incercam sa nu par nervos si sa fiu concentrat pe staruturile lui Nicole dar eram extraordinar de deranjat de faptul ca ii auzeam vocea lui Angel inca din prima clipa:
   -- Buna Kati! Imi pare bine sa te revăd! Nu ne-am mai vazut de mult si chiar imi era dor de tine!
   -- Buna Angel! Si mie, fa-te comodă! Spune Kati.
   -- E și un baiat aici? sopteste usor uitându-se probabil spre ghetele mele rămase la intrare.
   -- Da e Flavius iubitul lui Nicole, o sa il cunosti mai tarziu cred. Adauga Kati.
   Mai prost de atat nu pot sa fiu, trebuia dracu sa-mi iau ghetele alea de acolo. Incerc sa vorbesc cat mai putin posibil sa nu ma audă dar Nicole nu-mi da pace. În continuare o aud vorbind cu Tiberiu dar ce zice el nu aud ca ea are căști: "Amo imi e dor de tine!" "Da nu prea ma mai inteleg cu ea" "Ar fi fost mai bine daca te ascultam, nici la scoala nu prea ma descurc si cred ca o sa renunț" "Da iub vreau sa vin la tine, imi e dor de felul in care ma sărutai, de cum ma atingeai și imi e dor sa fac dragoste cu tine" "Bine amo ma mai gandesc dar nu mai vreau sa stau departe de tine" "Te sărut dulce si te iubesc".
   La dracu Angel pareai diferita, asa deci il iubesti si el e primul tau si o zici asa detașată de fata cu Kati ca vrei sa faci dragoste cu el. Fierb de furie si nici nu pot pleca momentan, nu vreau sa ma vada, nu stiu cum reactioneaza si imi e ca o sa faca vreo criza de fata cu Nicole dar fara sa mai apuc sa gandesc sau sa reacționez o aud pe Kati:
   -- Georgia, Nicole o conduceți voi pe Angel la bar sa nu meargă singura?
   -- Sigur! raspund cele doua cand ma trezesc deja in cealalta camera tras de Nicole.
   Firar fata asta ma ia prin surprindere mereu de fapt amândouă ma cam surprind. Ma uit la Angel care înafara faptului ca era un pic nervoasă si trista oarecum brusc s-a albit la fata aruncându-mi o privire de "ai încurcato!" iar eu o privesc lung cat ea sa citească un "la naiba! Si tu!" sperând totusi sa nu zica nimic. Ne trezeste Kati din gândurile noastre:
   -- Angel esti bine? Esti alba ca varul!
   -- Da doar ca stii Tiberiu nu e de acord sa las scoala si sa plec dupa el, nu pana nu vine sa discute el personal cu mama! Zice ea părând îngrijorată doar de asta
   -- O sa o rezolvați voi cumva!
   -- El e iubitul meu Flavius ea e Angel iubita lui Tiberiu! Face Nicole rapid prezentările.
   -- Încântată! Spune ea dand mana cu mine de parca nu ne-am fi cunoscut.
   -- Încântat! Raspund si eu mulțumind in gand ca nu s-a dat de gol.
   Parerea lui Angel:
   Intru in casa la Kati prima data observând o pereche de ghete bărbătești oarecum cunoscute dar prefer intai sa o salut:
    -- Buna Kati! Imi pare bine sa te revăd! Nu ne-am mai vazut de mult si chiar imi era dor de tine!
   -- Buna Angel! Si mie, fa-te comodă! Spune Kati.
    -- E și un baiat aici? soptesc usor uitându-ma spere ghetele bărbătești rămase la intrare
   -- Da e Flavius iubitul lui Nicole, o sa il cunosti mai tarziu cred. Adauga Kati.
   La naiba sper sa nu fie Flavius al meu înjur in gand si il sun la camera pe Tiberiu. In fond am venit sa lămuresc cu el, nu prea imi pasa de Flavius, el e doar un pusti cu care ma distrez dar Tiberiu e iubitul meu oficial si da chiar vreau sa ma duc la el doar ca situatia asta o sa fie destul de jenanta, sper totusi sa nu fie el. Incep discutia cu Tiberiu:
   -- Amo imi e dor de tine!
   -- Te cred amo! Iar te-ai certat cu mami? Fii mai ascultatoare!
   -- Da nu prea ma mai inteleg cu ea!
   -- Eu ti-am zis sa vii cu mine!
   -- Ar fi fost mai bine daca te ascultam, nici la scoala nu prea ma descurc si cred ca o sa renunț.
   -- De ce? Vrei sa vii acum?
   -- Da iub vreau sa vin la tine, imi e dor de felul in care ma sărutai, de cum ma atingeai și imi e dor sa fac dragoste cu tine.
   -- Te cred! Dar mai ai răbdare! Mai gândeste-te!
   -- Bine amo ma mai gandesc dar nu mai vreau sa stau departe de tine! Te sărut dulce si te iubesc.
   Termin cu Tiberiu si ma bucur cand o aud pe Kati ca roaga fetele sa ma conduca iar ele accepta imediat iesind din cealalta camera cu cel care ma asteptam sa fie ca ii auzisem vocea care incerca pe cat posibil sa fie cat mai înceată si cat mai putin activa. Sper sa nu faca vre-o criza nu-i convine acum de fata și cu Nicole. Deja eram destul de nervoasă si supărată din cauza lui Tiberiu ca nu stiu pare rece si cand l-am vazut si am realizat ca nu ma înșelase intuitia brusc m-am albit la fata nemaiputând sa reacționeze, m-am uitat la el si i-am aruncat o privire de "ai încurcato!" iar el m-a privit lung cat eu sa citeasc un "la naiba! Si tu!". Ne trezeste Kati din gândurile noastre:
   -- Angel esti bine? Esti alba ca varul!
   -- Da doar ca stii Tiberiu nu e de acord sa las scoala si sa plec dupa el, nu pana nu vine sa discute el personal cu mama! Zice ea părând îngrijorată doar de asta
   -- O sa o rezolvați voi cumva!
   -- El e iubitul meu Flavius ea e Angel iubita lui Tiberiu! Face Nicole rapid prezentările.
   -- Încântată! Spun dand mana cu el de parca nu ne-am fi cunoscut.
   -- Încântat! Raspunde si el probabil mulțumind in gand ca nu m-am dat de gol.
   Normal ca a doua zi l-am sunat sa clarificăm totul si sa o rupem el a spus doar ca suntem chit, ne-am amuzat copios amândoi dupa toata situatia asta.
   Am inceput scoala si intr-o seara primesc mesaj de la Tiberiu, zâmbesc frumos la telefon si ii raspund iar el imi da "vestea cea mare":
   -- Ce faci Angel? Imi spune rece
   -- Bine iub! Tu ce faci? Ce-i cu tine? Iar el dându-si seama ca ma refer la faptul ca el nu-mi spunea Angel decat cand era supărat sau avea vreo problema raspunde direct fara sa se faca ca nu intelege.
   -- Uite Angel eu am cunoscut pe altcineva.
   -- Acolo? De cand?
   -- Nu! Am venit in Romania sa o cunosc, eu cu ea ne intelegem super bine, si suntem impreuna dinainte sa vorbim ultima data la camera,imi pare rau!
   -- Bravo ma! Vii in Romania da pentru alta! Si de ce nu mi-ai zis?
   -- Nu stiam cum. Nu vreau sa suferi dar asta e.
   -- Stai calm! Pa! Si ies de pe mess izbucnind in plâns.
   Deci in toata situatia asta Nicole e singura care nu a înselat.

Demonică dar cu suflet bunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum